Recenze (333)
Obřad (2011)
Kdyby si odpustili tu poslední pasáž s posedlým sirem Hopkinsem, dal bych 4/5. 3/5
Orel Deváté legie (2011)
Velmi kvalitní béčkový historicko-dramatický válečňák. Bavilo mě to od začátku do konce. 3,5/5.
Centurion (2010)
Není to úplně špatné béčko. Pokud ovšem máte rádi tuto tématiku a hledáte něco, co není našpikované hvězdami, pak bych doporučil spíše Orla 9. legie. 3/5
O kapitalismu s láskou (2009)
Sic natom bude dost pravdy, je to chvílema hrozně tendenční, až přiblblé... Točené pro Amíky, no :) 2/5
Brotherhood (2010)
Celkově solidní filmex. Ale těch strhujících zvratů tam bylo tolik, že by i Simpsonovi záviděli. 3/5
Collapse (2009)
Vcelku koukatelná věc, při které jsem si uvědomil, v čem všem jsme jako postindustriální společnost zavislí na ropě. 3/5
Legenda o Janě (2009)
Zajímavé téma, pěkné zpracování, místy hodně infantilní, ale přesto celkový dojem velmi pozitivní. 3,5/5
Transformers 3 (2011)
Dva body za orgie brutálních efektů, jinak od toho nic nečekejte... 2/5.
Správci osudu (2011)
2,5/5
Božský Evan (2007)
2,5/5