Oblíbené filmy (10)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Strhující děj, který nenechá vydechnout. Osobně si myslím, že je toto jedno z nejvíce povedených sci-fi, které byly kdy natočeny. Z hlediska hereckých výkonů exceluje především Arnold a Robert Patrick. Na svou dobu úžasné efekty, pěkné masky. "Jsem Terminátor, likviduji".
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Velmi povedený počin. Nažloutlý filtr, způsob vyprávění děje, dialogy, hyperbolické akční scény se spoustou krve a slowmotionu, při kterých pěkně pomalu projíždějí kopí těly nepřátel. Toto není film, který by se extra držel historické linie, či se snažil o realistické ztvárnění..."This is Spartaaaaa!"
Matrix (1999)
Kung Fu Panda (2008)
První animovaný film, u kterého jsem se opravdu od srdce smál. Vtipy, které neurazí žádnou věkovou skupinu. Svižně pojatý příběh v němž se neomalená špekatá panda stane dračím bojovníkem.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Kultovní počin od kultovního režiséra s kultovními herci v kultovních scénkách. Co víc na to říct? Snad jen, že to je fakt kultovní a velmi dobré.
Lepší už to nebude (1997)
Nicholson je prostě borec. A tady to dokazuje více než kde jinde. Jeden z mála filmů, kde jsem se od začátku do konce smál. Možná to je taky tím, že u Jacka stačí, aby zvedl obočí a už se hlásí Vaše bránice :)
Tváří v tvář (1997)
Hustota tohoto filmu je tak velká, že by v něm vydržela stát lžíce. Po dějové stránce naprosto delikátní záležitost, a proto bezesporu bod za děj. Bod za herecké výkony Travolty a Cage, bod za kostýmy, bod za střih a zvuk a pátý bod za geniální gradaci zápletky v podobě výměny tváří hlavních hrdinů. Suma sumárum, jeden z top akčních filmů, které jsem viděl.
Válečníci (1999)
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Tak tohle je přesně ten typ humoru, kterej já můžu. Od židobraní, přes feministky, gaye, penzion u Žida, až po nahánění nahého pašíka s dildem v ruce... 4/5
Sedm (1995)
Dle mého soudu nejlepší thriller, co jsem viděl. 5/5