Recenze (361)
Parta hic (1976)
Naprostá agitační slátanina. Pijte mléko !
Malý pitaval z velkého města (1982) (seriál)
Kdysi jsem se na seriál koukala, detektivka - moderní se zajímavými herci. Dnes to nějak nechápu. A předpokládám, že mé děti už se na toto dílko ani nepodívají. Pro ně bude pomalé, nechápající se slabým dějem. Ale tak už jde doba dopředu a my požadujeme čím dál akčnější a nabitější děj. Kdysi nám to stačilo....
Nemocnice na kraji města (1977) (seriál)
Skvělí herci v klasickém českém seriále. V té době, kdo by neznal primáře Sovu, doktora Blažeje a jiné postavy. Dodnes mi nevadí repríza tohoto seriálu, ráda si sednu a podívám se. Ne možná na všechny díly, ale určitě na vybrané epizody ano.
Taková normální rodinka (1971) (seriál)
Jedním slovem pro mě Seriál - s velkým S. zábavná a hlavně opravdu vtipná podívaná na velkou rodinu žijící pod jednou střechou . Stále vidím malíře pokojů a jeho jeleny, tetičku a pana Koníčka, Poldinky, Raubíře. Van Favřincová vytvořila skvělou předlohu (doporučuji si přečíst knížku - je stejně vtipná a zábavná jako seriál ) a režisér Jaroslav Dudek se skvěle zhostil jejího filmového zpracování.
Spálené vzpomínky (2007)
Poprvé jsem film viděla a dala čtyři hvězdičky. Asi chyba - podruhé už jsem koukala na výkon Benicia Del Toro - věřila jsem mu to. Naprosto všechno - tu cestu, tu roztříštěnost duše. ANO. Měním - pět hvězdiček . Film se mi docela obyčejně líbil - napodruhé více a více.
Kleopatra (1963)
Velkolepé - takto má vypadat velkofilm. Krásná klasika. Elizabeth Taylor - pro mě jedna z jejích skvělých rolí. Zajímavá i tajemná.
Žabí princ (1991)
Další pohádka Juraje Herze - tato snad nejhorší, možná pro německou koprodukci. To se nikdy moc nepovedlo, nějak to nešlo sladit německá tvrdost výrazu a pohádky. Ale velké plus za žábu a snahu Lindy Rybové.
Deváté srdce (1978)
Zajímavé pohádkové zpracování od Juraje Herze. Není to sice jeho Panna a netvor - ale i tak zajímavá skoropohádka. Jako pohádku bych toto dílko nenazvala - dodnes si pamatuji na srdce v divné lahvi , a na Juraje Kukuru v záporné roli. Ovšem jako dítě jsem tento kousek nechápala, proto ty tři hvězdičky - pro zaškatulkování do pohádky, která vlastně pohádkou není.
Panna a netvor (1978)
Pamatuji si ten film od dětství. Chvílemi jsem byla překvapená, hodně fandila krásce a bála se, že netvor umře. Ale hlavně vše jsem jim věřila. Zdena Studenková byla pro mě obrovská kráska, o kterou jsem se bála a netvor se postupně stával čím dál snesitelnější až jsem ho měla ráda . Ano - Juraj Herz a jeho fantazie a zpracování - skvělé.
Jak se krotí krokodýli (2006)
X-té díly po x-letech - to nepovažuji za nejlepší nápad. Tento film je mého mínění důkazem. Pro mne naprosto zklamání, i když Eva Holubová mě bavila.