Recenze (335)
Za Dárfúr! (2007)
celý dokument prostě nedrží pohromadě. téma je to obrovské, silné. i sebeslabší snímek musí vlastně člověka zasáhnout. z takové hloubky šlo ale dostat mnohem víc. PS: a opravdu - každej z nás může něco udělat s celým světem!!
Necromania: A Tale of Weird Love (1971)
je to prostě naprostá žumpa tenhle film. ale když on je takový jinak "artový", že?:o))
Ed Wood (1994)
ten film se mi líbil. ale na rovinu: ed wood, ten miláček, točil pak v pozdějších letech i odporný - ale úplně nechutný - porno!!! když se o někom řekne A, mělo by se o něm říct i B. PS: Ten pornofilm, kterej jsem viděl necelej se jmenuje Necromania: A Tale of Weird Love. U porna - aspoň myslím - by měl bejt jeden z hlavních výslednejch produktů aspoň nějaký vzrušení. tohle je ale vrcholně nechutně trapně natočený. hnus. a o tomhle burtonův film není. prostě jenom idealizuje.
Red Road (2006)
rozvleklost, neznalost motivů jednání, "tajemno", ujetost hlavní představitelky.... to vše poměrně ok.... ale ohavná soulož a srdcervoucí konec plný smíření.... no nevim...
Ráno v Bronxu (1932)
umělecká stránka filmu? o tom mi nepřísluší debatovat. tomu nerozumím (a jak to teda vlastně opravdu je, že?).... ale tenhle film má určitě velikou hodnotu jako obrázek doby, ve které vzniknul. a ne nadarmo byl zařazen do national film registry.
Matilda (1996)
asi je to film pro lidi, který maj rádi roalda dahla... a já ho mám MOC rád!!!
Kůže, kterou nosím (2011)
fuj. proč já se na takovýdle úchylárny vubec dívám. nojo zase blíže neurčená pohlavní vyhraněnost, velmi prazvláštní sexuální zaměřenost a podobný věci... no na mě je to trochu moc... i v jeho jinejch filmech to je porád to samý.... ale když on to tak úžasně umí natočit!!!! ale stejně je úchylnej.
Hra (1997)
velice rád bych dal i z 5, ale nakonec přeci jen: ten konec....mě spíše nebavil... více by se patřilo zaklenout vše nějak anticky tragicky nebo já nevim. celej film jsem byl bez dechu a vše (opravdu VŠE) bylo na svém místě. a majkl dagles je úžasnej. hlavně při takovejch těch sotva postřehnutelnejch gestech, pohledech a tak... jo. výborný... celý (skoro).
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
forma jasně vítězí nad obsahem! ale to vůbec nevadí!!
Melodie podzemí (1963)
to, co je u tohoto filmu takové to "nad", je samotný závěr. ten celé drama završí, překlene a dodá mu jakýsi "nad"rozměr.