Recenze (335)
Wall Street: Peníze nikdy nespí (2010)
tolik kritizovaný konec.... no já nevím, ale ten mně přišel hodně nadstandardní... ty kýčovité záběry malých dětí a šťastných a úspěšných lidí v kontrastu s naznačenou chmurnou budoucností... ale jo.
Single Man (2009)
osamocenost a "prázdnota" z plátna přímo tryskala. homosexualita?...to tam ani nebylo třeba. a občas firth vypadal jako mastroianni:o)
The Stoning of Soraya M. (2008)
myslím, že ten film by se neměl hodnotit pouze skrze optiku "filmovou"... určitě bysme tady našli spoustu ne a ne a ne věcí, které jsou slabé, trapné, nepravděpodobné... prostě filmařina dobrá, ale nic víc. o tohle ale VUBEC v tomhle filmu nejde. zaposlouchejte se a ponořte se. něco tu nehraje, že? co to dělá s vaší tolerancí a západním nadhledem? a tohle je právě zkouška naší tolerance.
Zrození šampióna (2009)
no ja nevim. "srdcervoucí" pokora, dobrota a obětavost.... na druhé straně "tajemná" nemluvnost a prostota... to vše jaksi úplně k ničemu! na sobotní večer možná... ale to je tak všechno. tohle je jako oskarový??? no potěš... a to 3 hvězdy teda nadhodnocuju.
Crazy Heart (2009)
ten film je zajímavý právě tím, co je mu zde vytýkáno: je to opravdu "malý" film bez ambicí ohromit, předat něco hlubokého, nebo jinak celkově oslnit... je to jen nějaký životní "výsek", jaký může zažít kdokoliv z nás.
Bláznova kronika (1964)
film nemůže bejt jenom pozoruhodný navenek, jako výtvarně a tak... hlavně by to měl být příběh... a tohle je nuda.
Hebká kůže (1964)
žádná "intelektuální" onanie plná dlouhých záběrů a různých symbolických sdělení. je to opravdu "svižný" film o vývoji a zániku vztahů.
Tajemství Ocelového města (1978)
v dnešní době možná poněkud utahané, pomalé, nudné a já nevím jaké ještě. přesto film ale stojí na perfektních výkonech ve všech směrech... že by 80/100?
Iron Maiden: Flight 666 (2009)
ten dokument je natočený vcelku poutavě, muzika je perfektní, muzikanti jsou sympatičtí. ALE: zdálo se mi, že ta hranice, kam až byli dokumentaristé vpuštěni, byla nastavena velmi přísně a moc opravdu zajímavých věcí jsme se nedozvěděli. až příliš často se dokonce jednalo o valmi plané tlachy bez obsahu... asi jsem neměl vidět nedlouho před tímto dokumentem, jiný - o kapele anvil... to bylo mnohem hustší kafe.
Okrsek 13: Ultimátum (2009)
ale mně vážně nevadí, když jeden chlápek v tílku sejme dalších padesát se samopalem a eště u toho má "hustý řeči".... ale ať se to proboha netváří tak smrtelně vážně!