Recenze (335)
Vzhůru do oblak (2009)
co jsem očekával, toho jsem dostal vrchovatě!!!
Umění plakat (2006)
padla tu srovnání s jinými filmy jako prolomit vlny a rodinnou oslavou. to myslím trochu kulhá. tenhle film jsem aspoň teda já takhle silně emocionálně neprožíval. s žádnou postavou jsem se opravdu neztotožňoval, spíš mně všechny byly trochu protivný. všichni (!) byli opravdu dosti pokřivení..... ale celkem zajimavý film to byl.
Muži, co zírají na kozy (2009)
no měl jsem radši do sebe nalejt třeba 2-3 piva.
Fantastický pan Lišák (2009)
bohatých, plných a zasloužených 80 procentů..... ehm, ehm...ale předloha roalda dahla je teda podstatně lepší.
T3I: Tři pátrači a Tajemství ostrova kostlivců (2006)
nebylo to určené dětem? zeptejte se, jak se to líbilo jim. 70/100
Vdova (1971)
takové jaksi klasické dílo. od začátku tak nějak tušíme, možná i víme. ale stejně se necháme odnést atmosférou a vynikajícími hereckými výkony......dobrý, fakt
Bílá stuha (2009)
ten film není "o nich" ten film je i o nás. jak můžeme ovlivnit běh tohodle světa.... chlad, přesnost, odstup,...
Utrpení (1997)
tak dusná atmosféra. tak "velký - malý" film jsem opravdu dlouho neviděl. někdy až mrazilo v zádech. holyvůdský FILM.
The Cake Eaters (2007)
velmi střídmě natočené, citlivé, uvěřitelné... jenom ta nemoc hlavní představitelky mi přišla trochu "navíc" 70/100
Bouřlivák (2008)
tolik nervydrásající neschopnosti, bezohlednosti a neobjektivnosti jsem už dlouho neviděl.