Recenze (154)
Šestý smysl (1999)
Konečne je to tu! Prvý krát v tomto desaťročí kedy som sa naozaj bál! Neodporúčam obliekať si tesne nohavice lebo vam prasknú! Tak dosť bolo srandičiek. Teraz vážne. Fakt to stojí za to! A Bruce tu podáva jeden zo svojich dvoch najlepších výkonov! Ten prvý podal už v 12tich opiciach. Najväčšou hviezdou je však Shyamalan! Je to jeho najlepši film! Diabolska režia! Diabolska kamera! Diabolsky dej! A Joel Osment keď bol ešte sympatický.
Šifra mistra Leonarda (2006)
slaby odvar knižnej predlohy...film neponúka nič atraktívnejšie než čo nám môže ponúknuť kniha...je to len nepriehladne a nudné odrecitovanie knižnej predlohy...človek by čakal od majstra Howarda niečo viac...sklamanie...sklamanie...sklamanie...a to mam umenie rad...
Šílený Max (1979)
Mam rad celu trilogiu Mad Max a ťažko povedať, ktorý diel je najlepši...snaď trojka to asi nebude ale aj tak každy diel je uplne odlišny a to sa mi na tejto trilogii páči! prvý diel je zvlaštny, divny skoro ako od Mladeho Lyncha...dvojka je zase tvrdy akčnak s už ozajstnym Gibsonom a trojka pôsobi ako veľke dobrodružstvo od polovičneho Spielberga. Je to skvely začiatok pre Mela Gibsona. Tradičny Gibson sa nam s touto trilogiou uviedol skvele. Dokonca v prvom diely sa nam už objavili tradične Gibsonovske situacie: zabili mu ženu, ktoru miloval a tak sa z neho stal nemilosrdny pomstitel. Takto mam Gibsona asi najradšej! a jeho Smrtnosna zbraň je akoby pokračovaním Mad Maxovskej trilogie. Ved Rigs akoby bol s Maxom pokrvny bracho... a ta podoba nie len fyzicka:)
Šílený Max: Bojovník silnic (1981)
Slušné pokračovanie a navyše uplne odlišne ako prvy diel! Skvelý akčnak! Mam to rad! Fakty! Je to niečo ako Vodny svet v tej prvej lepšej polovici..len bez tej vody. Ale Gibsonova postava je ovela lepšia než ta Kostnerova. Určite. a aj Mad Max 2 je lepši než Vodny svet. Tomu davam tri hviezdičky. a dojalo ma keď som zistil že Mad Max bol ešte pred Smrtonostnymi zbraniami. Tak som to musel vidieť. Neznamy Gibson k nam dorazil hned s takou fajnovkou.
Šílený Max: Dóm hromů (1985)
Celkom dobre pokračovanie, ktoré aspoň udržuje nastavenú atmosféru prvých dvoch dielov aj keď tie sa mi zdajú o jeden bod lepšie. Gibson s dlhými vlasmy pripomína Wallacea:) Prvá polovica je na 4 body a ta druhá len na 2. takže výsledok 3:)
Špinavá dohoda (1986)
celkom dobrý akčnak až na to že to vobec akčnak nie je. samozrejme na konci to už akčnak je:)))) mne sa ten film pačil. je to určite lepšie než Protiuder, Conan 2 alebo Red Sonja!
Štvanec (2003)
Stara dobra skola filmu, bez umelych efektov. Aj ked film obsahuje par nelogicnosti, stale je to poctivo natoceny thriller. Benicio Del Toro a Tommy Lee Jones podavaju surove herecke vykony + nadherna priroda v pozadi.
Tábor tygrů (2000)
Film vďaka ktorému sa stal Colin Farrell známy aj u nás. Môže za to vdačiť Schumacherovi ktorý si s nim potom strihol aj Telefonnu búdku ktorá je filmom tohto dobreho herca. Film po technickej stranke je zvládnuty velmi dobre! Kamera navodzuje pocit priamej učasti ako to bolo trebars v Saving privat Ryan. Po obsahovej stranke však film trošku zaostáva ale všetko zachranuje Colin Farrell. Vždy ked je na scene je to strhujuce a na tej scene je vlastne po celý film:) nie je to najlepši Schumacher ale odporučam každemu.
Tango a Cash (1989)
pohodička...
Telefonní budka (2002)
Schumacher no. 2! Velmi originalny film od Schumachera s Farrellom. Cely film stoji na jeho vykone a je sa na čo pozerat. Režia je tradične Schumacherovsky dobra! Film ma spád, tempo, nenudi ani na sekundu a to sa cely čas odohrava v jednej telefonnej budke! Super film! To najlepšie od Colina Farrella! myslim ako film aj jeho herecky prejav. A nesmiem zabudnut aj na tretiu osobu ktorá tomu dodava po cely čas správnu štavu-Kiefer Sutherland!