Recenze (295)
Někdo to rád horké (1959)
Je to roztomilé a svižné, ja som sa nenudila. Dokonca mi to nevadilo ani o týždeň si to zopakovať znova s kamošom na beer movie večeri. Joe predviedol úžasnú techniku balenia, Daphne je šiši a Osgood duplovane. Monroe je kus, žerem ju v tom filme aj s tou ploskačkou v podväzku (pozn: tvrdé nepijem).
3:15 zemřeš (2005)
Pekný barák a prehliadka vymakaného Reynoldsa hore bez. To je asi všetko, čo si z toho filmu pamätám...
The Human Race (2013)
Bitch in yellow Tshirt, deaf bitch and her rapist BF, gangsta bitches... a ešte čo dokáže bývalý vojak s jednou nohou a dvoma barlami. Not bad. Priemerné béčko.
Ima, ai ni jukimasu (2004)
Jaaaj, tie ázijské osudové lásky... No dobrých 90 minut mi slzy tiekli (možno k tomu dopomohla aj ta kašel-nádcha, čo ma ráno chytila) a aj srdénko sa mi zachvelo. Denníčkový mindfuck som naozaj nečakala. Strašne sympatické postavy. Neviem, kde zobrali toho malého, samostatného, inteligentného a chutného štupla, ale aj ja takého chcem!! :) 85%
Pokání (2007)
Prešlo pár dní a ja si zaboha neviem spomenúť, čo sa tam po tom nešťastnom sexuálnom obvinení dialo a ako to skončilo (nejaká fantasmagória, kde sa stretnú, ne?). Bez emócie a nič to vo mne nejak nezanechalo... Ďalší, prosím!
Schindlerův seznam (1993)
Asi som už videla príliš naziholokaust filmov, lebo toto so mnou (až na bežiaci pás mŕtvol do pohrebného táboráka a poslednú polhodinku) ani necuklo. Čo mne sa najviac pozdávalo, bol soundtrack, ktorý sa na tej čiernobielej dobre vynímal. Každopádne podarený film a to, čo spravil Oskar S. a jemu podobní je obdivuhodné. Tento film je pre nich určite pocta.
Tančím, abych žil (2006)
Nič prelomové, veľakrát a často omieľaný podobný scenár, bla bla blaaa... ALE tango v trojke nemalo chybu.
Potomci lidí (2006)
SIlný a napínavý utopistický kúsok. Najkrajšia scéna keď vojaci ustupujú na konci matke s dieťaťom. Ja som plakala. 92%
Jak se zamilovat (v osmi lekcích) (2012) (TV film)
Na novoročné pozeranie telky z postele ako stvorené. Taká zamilovaná oddychovečka, mne sa to pozdávalo, hlavná dvojica velmo sympatická. Niektoré myšlienky a pravidná veľmi pravdivé a jednoduché jak facka. Nj, s opicou sa ťažko premýšľa, takže ideálne. Idem ešte asi trochu potriezvieť... ;)
Muž ve stínu (2010)
Jáááá moc politické témy... proste ma to nudí, nebaví a tak. Aj som pri tom zaspala. Prvá polka filmu bola nudná, doteraz neviem kto koho a prečo začo obvinil (áno, Adam Lang, bla bla bla). Potom začal Ghost pátrať, jedno viedlo k druhému a to už naberalo grády. Záver viac ako ironický, pravda sa doslova rozletela do povetria. Haha. 70%