Recenze (295)
Svěrací kazajka (2005)
K vyššie popísaným žánrom by som doplnila ešte jeden: romantický. Tak svojsky, ale má to oveľa väčšie grády ako tie typické zaláskované filmy. Áno, kvapla aj slza. 85%
Světlušky v zahradě (2008)
Toto bolo strašne zlé. O to horšie, keď vám toto pustia v autobuse na trase Praha-Bratislava a vy nemáte nič lepšie na práci, ako pozerať túto depresiu. Najradšej by ste umlátili stewardku novinami za to, že vám nevedomky skazila záver výletu.... Ale späť k filmu: prvých 30 minút sa tie dejové línie prelínajú tak, že len Julia a Willem sú definovaný vo všetkých ako manželský pár. Kto je kto z detí mi došlo až na konci filmu. No a dej tam nebol žiadny. Boli to len konflikty v rôznych časových obdobiach, nič viac. Nuda. Dávam jednu, lebo viac si to u mňa ani nezaslúži.
Sviňák (2013)
Hovadina a strata casu v jednom.
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Ďalší morbídny príbeh v burtonovskej monochromatickej šedi, sem-tam doplnené nejakou živšou farbou (napr. krvavou červenou;)). Hudba chytľavá, jendotlivé motívy sa často opakujú a po chvílke to začne trošičku nudiť. Ale inak sa na to dobre pozerá. Čo som si však všimla až teraz, a celý film mi to potom nešlo do hlavy, bolo, ako sa tie mŕtve telá dostali z vrchného poschodia do suterénu, keď na prízemí má Mrs.Lovett obchod s koláčmi. To ako šli nenápadne skrz miestnosť alebo čo? Tvocovia to asi trochu nedomysleli, takže body dole. Tentokrát za 3*.
Šéfkuchař nadivoko (2005) (seriál)
Seriál priemerný, ale dám o hviezdu viac za všetky tie šmakinky, čo tam varia :)
Šéfové na zabití (2011)
A to som si myslela, že sa v kine budem válať pod sedadlom od smiechu... Trailer nasľuboval hory-doly, samý humor, takže od tohto filmu som čakala ooooveľa viac. Jednu hviezdu za dobre rozbehnutý začiatok, druhú za cedítko a koks a tretiu Kevinovi Spaceymu. Viac hviezdičiek to u mňa bohužiaľ nenaškriabe...
Šifra mistra Leonarda (2006)
Ona mala byť ryšavá!!! Knihu to kopíruje až na pár odchýliek celkom slušne, ale nedosahuje to to napätie aké bolo v knihe a ktoré spôsobilo, že som ju zhltla na posedenie.
Šimon a duby (2011)
Hodnotim po 2 mesiacoch od prveho videnia a nemozem povedat, ze by ten film tak zarezonoval, aby som si este teraz pamatala o com bol a ako skoncil. Viem len ze vizual bol fajn, obcas mi z neho bolo smutno a miestami sa velmi vliekol. Lepsi priemer.
Špión (2015)
Čakala som blbinu, blbina to aj bola. Ale tá ženská má tak dobre podrezaný jazyk, že jasné že som sa bavila. A Statham detto, Serafinovicz klasika blázen :D
Taboo (2017) (seriál)
Dobre tempo, miestami mi den uchadzal, ale ani sam poloboh Tom nezarucil plny pocet. Kazdopadne sa bolo na co kukat. "I have a use for you" sa u mna ako hlaska ujala celkom rychlo. 85%