Recenze (8)
Temný případ (2014) (seriál)
Oceňujem atmosféru počas celého seriálu, až na posledný diel. V ňom sa všetky dlho budované indície zlomia do smiešneho vyvrcholenia, ako keby tvorcovia potrebovali rýchlo vymyslieť záver a nevedeli celkom, ako na to. Škoda...
Dárce (2014)
Ako malý chlapec som čítal knihu Februárka - more - Artin, ktorá bola sci-fi o dosiahnutí komunizmu. Darca mi tú knižku vyvolal zo zabudnutia, preto dám o hviezdičku viac :-)
Zvířecí láska (1996)
Zopár ľúbezných živých pohľadníc zo súčasnej Viedne - radosť pozerať!
Komorník (2013)
...pre mňa je tento film príliš čiernobiely...
Small Apartments (2012)
"May I call you Franklin, Mr. Franklin?" keď má niekto príliš idealizovanú predstavu o ľuďoch a živote v USA, stačí si pozrieť takýto film, aby sa dostal späť do reality...
Děti moje (2011)
G. Clooney pre mňa v poslednej dobe znamená záruku kvality. Americký film, ktorý bol ne-americký... Kiež by takých bolo viac.
Skrýš (2010)
Jeden bod navyše len pre Julianne Moore... Sľubný začiatok sa prelomí do schémy zatratenia neveriacich. Len mi nie je jasné, že ak nechcem dostať chrípku, tak musím byť katolík, alebo protestant...?
Moon (2009)
SciFi, ktoré síce nemôže súťažiť obrazovými pocitmi s inými 100-miliónovými snímkami, ale zanechal svojou hĺbkou a nápadom vo mne ďaleko viac.