Recenze (1 143)
Trabantem do posledního dechu (2016)
Pro mě nejslabší film z cyklu trabantích cestopisů, poněvadž se zde začala řešit především jen cesta (tohle se rozbilo tady, tohle támhle, přesto jsme to dokázali opravit atp.) a vytratila se poetika cestování. Proto mi zcela chyběl detailnější pohled na navštívené oblasti, jak to bylo v předešlých filmech. Přitom snímek obsahuje opravdu několik zajímavých filmových záměrů krásných krajin a scénář je vypointovaný, poněvadž z pohledu Dana Přibáně je opravdu nejdůležitější dojet to a nevzdat cestu, i když to vypadá beznadějně, což velmi oceňuji! Přesto jen celkově za lepší 3 hvězdy, bohužel. Věřím, že seriál bude o dost zajímavější.
John Wick 2 (2017)
Je to rachot! Akční událost roku! :o)
Ve jménu krve (2016)
Nejedná se o žádnou pecku akčního žánru, ale drsňák Gibson prostě válí a scénář není úplně tak tupý. Bohužel režie je velmi průměrná, přesto dobrý "old school" pistolnického typu s výraznou hlavní postavou. Mezi 3/4 hvězdy.
Edge (2015) (TV film)
Přímočarý krvavý western televizního ranku s pár dobrými herci (nečekaně nevyužitá Strahovski). Max Martini překvapivě velmi dobrý drsňák! Škoda, že režisér Shane Black si nepohrál více se scénářem (zejména s peprnými dialogy), přesto bych pár dílů s Edgem uvítal.
Bosé nohy v parku (1967)
Situační komedie par excellence! Hlášky, které se fakt nezapomínají! Navíc ústřední čtveřice herců je naprosto perfektní! Jasných 5 hvězd.
Bukowski (2012) (seriál)
Dobrá animace a perfektní atmosféra ve stylu povídek Charlese Bukowského. Umím si to představit jako celovečerní snímek všech povídek z knihy Všechny řitě světa i ta má!:o))
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Takovým způsobem se mají točit filmy podle skutečných událostí! Eastwood a Hanks jsou prostě kvalita. Oscarové ambice naprosto pochopitelné. Silné 4 hvězdy.
Mystery, Aljaška (1999)
Oddechový sportovní (vlastně jen hokejový) snímek, který je sice v mnoha věcech velmi předvídatelný, ale na druhou stranou celou svoji stopáž je zábavný a vybraní herci do svých rolí dobře sedí. Každá pidivesnička by chtěla zažít takový zápas! Pohodový film, slabší 4 hvězdy.
Maršál (1969)
Slavný western, za který John Wayne dostal konečně Oscara. Hrát ožralýho kovboje mu prostě sedlo:o)). Kim Darby mi přišla v některých scénách extrémně otravná, ale asi tak byla napsaná ta role:). Finálová přestřelka je hodně zapamatovatelná, ale ve filmu jsou i slabší (nudnější) pasáže, přesto ještě za slabší 4 hvězdy. Remake od bratrů Coenů mě bavil o trochu víc!
Viva Zapata! (1952)
Perfektně natočený velkofilm o mexické revoluci. Brando, Quinn a Wiseman (slavný to Dr. No) to herecky táhnou! Film roku 1952.