Recenze (1 143)
Geriho hra (1997)
Hustá Geriho hra :o)). Škoda, že není víc takových šikovných českých rodáků. Ohodnoceno Oscarem - mluví za vše - uděluji maximální hodnocení!:)
Ratatouille (2007)
Slušný animák, který hlavně ocení labužníci jídla:)). Tak tedy dobrou chuť. 80 %.
Dobrý Will Hunting (1997)
Oscar za scénář zaslouženě - Damon a Affleck překvapili! A o Williamsnovi ani nemluvně - tady dokazuje, že to není jen komediální herec. Výborný snímek - 90 %.
Beowulf (1999)
Lambert jako Beowulf je nehorázně cool:) a drží celý film nad vodou. Rhona Mitra má zas celý filmek krásný výstřih a celkově mě tohle fantasy béčko dost potěšilo. 60 %, tak 3 a půl.
Apocalypto (2006)
Film se mi dost líbil (na to že se často běhá po džungli:D), ale některé historické fakty se mi moc nezdály. Mayská civilizace je ale naprosto famózně vytvořena, to klobouk dolu! Velká škoda, že příběh není zaměřen na válku mezi mayskými městy, to by bylo větší "apocalypto". Mel Gibson zariskoval a já jsem rád, že se toho nebojí jako u Umučení. 4 mayské hvězdy.
Země nikoho (2001)
Velmi zajímavý snímek o bojích Bosny a Srbska. Nejlépe je natočená akce OSN - jak by chtěli pomoci, ale stejně nemohou - hlavně kvůli debilním rozkazům. Určitě příjemných 83 %. Oscar asi zaslouženě:).
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
3 a půl hvězdy - 70 %. Mělo to být o něco kratší a určitě by tenhle film měl o dost lepší hodnocení, protože jede v zajetých kolejí - přirovnal bych to kvalitou ke druhému dílu. No uvidíme co 4 díl přinese:)).
Piráti z Karibiku: Truhla mrtvého muže (2006)
Pokračování pirátů je stále zábavné a akční. Už to neni taková bomba jako jednička, ale stále slušné 4 hvězdy. 78 %.
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Super pirátská show. Jack Sparrow je masér:)). 90 %.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Neuvěřitelný film....ta realičnost a surovost bojů v městských uličkách až bere dech. Mnoho skvělých a známých herců v hlavních i vedlejších rolí. Nejlepší film z vojenského prostředí podle skutečných událostí - podle mě. 100 %. Film roku 2001.