Recenze (162)
Obr lidožrout (2008) (TV film)
Nebyl to úplný průser ale působilo to na mě tak nějak moc nepřirozeně a lacině. Nedokázalo to ve mě vyvolat takové to správné napětí a mrazení. Někdo to tady srovnával s Vesnicí - tam jsem to mrazení cítil. Za neočekávaný závěr si to ale tu jednu zaslouží.
Saturnin (1994) (seriál)
Škoda, že se tvůrci báli délky celovečerní verze. Já osobně bych to bez problémů vydržel i v tom letním kině kde jsem ji viděl. vynikající.
Útěk z MS-1 (2012)
Příjemně koukatelné, děj mile ubíhá ke zdárnému konci a ani jsem se nenudil.
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
To budu muset dát ještě jednou, po prvním shlédnutí rozporuplné pocity.
Ennio Morricone v Benátkách (2008) (koncert)
Jsem na rozpacích, jestli záznam z koncertu hodnotit jako filmové dílo. O hudební stránce nebudu nosit dříví do lesa - pro mne je to top filmové hudby. Co se týká vizuální stránky, na té mohu ohodnotit snad jen snahu režiséra trochu (ale opravdu jen trochu) divákovi u televize představit Benátky. Takže kdybych to měl shrnout - hudba 6* vizualizace 3* v průměru tedy slušné 4 a1/2*
Stůj, nebo se netrefím! (1997)
Žádné velké umění, ale lehká válečná komedie. Ukazuje humorně-absurdní pohled na válku probíhající v mikrovesničce kdesi v Čechách. "Nosný" příběh obsluhy lokomotivy připomíná Jirotkovo pověstné šlápnutí na začátek zasněžené klouzačky - krok už se nedá vrátit a jen těžko můžete uřídit další události. Tak nezbývá než držet rovnováhu a doufat, že zadek nedozná větší úhony. Jak tak pročítám "odpadové" komentáře, vidím, že to moc lidem nesedlo. Mě kupodivu ano a rád se na to dívám.
Tajuplný ostrov (2012)
Dost drsný. Vydržel jsem nekonečných 40 minut.
Šumná města (1995) (seriál)
Velmi zajímavé a příjemné pojetí. Co je najednou architektonických skvostů, kolem nichž dnes procházíme téměř bez povšimnutí. A přitom stojí za povšimnutí...
Let (2012)
Nevím co na to říct. Slibný začátek dramaticky završil kuřácký dýchánek na schodišti v nemocnici. Alkoholicko odvykací část mi splývá (Dobří holubi mě zasáhli podstatně víc) a když už jsem myslel, že konec to nějak zachrání, dostalo se mi vyšeptalé limonády. Dvě a půl hvězdy by byly nejspravedlivější.
Konečná (2013)
Dobrá oddychovka, žádný velký zázrak, ale bez problému dokoukatelné. Jediným překvapením je pravá tvář zkorumpovaného policajta - to jsem nečekal.