Oblíbené filmy (9)
Králova řeč (2010)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Je to 3 roky nazpět, co jsem tento film viděla. V té době jsme neměla nejmenší potuchy o existenci ČSFD a tudíž ani o tom, jaká perla mezi filmy "Vykoupení" je. Jenom jsem věděla, že je to ten nejlepší film, co jsem do té doby viděla, a že musím vidět všechny Freemanovi filmy. Viděla jsem ho nespočetkrát a stejně se na něj podívám znovu.
Agora (2009)
Sedm (1995)
No pustit si tento film v jednu v noci bylo buď zatmění mysli nebo setsakramentská odvaha. Alespoň to ukázalo, jakou sílu má ta depresivní atmosféra, na které film stojí. Neustálý děšť, přítmí a opravdu ohavná místa činu... O hereckých výkonech ani nemusím mluvit - Freeman je brilantní od první chvíle a Pitt se zde ukázal jako pan herec. Finále mě nedostalo tolik jako scéna s "líným" - ano dalo se to čekat, ale stejně jsem se lekla jako nikdy u žádného filmu. Netřeba dodávat víc.
Forrest Gump (1994)
Hanebný pancharti (2009)
Co na to říci? Mě osobně se to líbílo víc než Kill Bill - možná to bylo úderností děje, možná tím skvělým soundtrackem nebo Pittovou geniální "italštinou" Pro mě večerní lahůdka, která si udržela mou pozornost až do konce - a to se cení.