Recenze (835)
Temné nebe (2013)
Blbina.
Frozen (2010)
Ujdoucí.
V zajetí démonů (2013)
Nudáááá. Od poloviny i ten minimální pocit strachu u mě vymizel. V baráku plném lidí už ten pekelník spíše působil jako směšný šašek. Čekal jsem, že ho někdo z nich prostě profackuje a film tím vyvrcholí. Škoda, že do děje nebyla nějak více zakomponována ta vodní plocha před domem. Prostě nudný film. Hloupý. Všichni by se měli učit třeba u filmu The Changeling z roku 1980, tak se buduje strach.
Texaský masakr motorovou pilou 3D (2013)
Hlavní obludka méně hrozivá, než v předchozích dílech. Konec filmu hodně pokažený. Škoda škoda škoda.
Země kůlů (2010)
Průměr.
Bereavement (2010)
Průměr.
Podfukáři (2013)
Průměr.
Lesní duch (2013)
Originál je x krát strašidelnější. Atmosféra, děj, hudba, efekty, postavy, chata, světlo stín, to vše šlape v původním filmu na max. Toto je sráááááágora.
Detropia (2012)
Dokumenty o současném Detroitu i jeho historii žeru. Tento se extra povedl. Paráda. Nedáte tipy na podobné dokumenty?
Babovřesky (2013)
Překvapivě koukatelné. Po dloooouhéééé době lepší Troška. Moc emocí to nevyvolá, ale dá se na to v pohodě koukat. Průměr.