Oblíbené filmy (10)
Klub rváčů (1999)
Podraz (1973)
Princezna Mononoke (1997)
Unaveni sluncem (1994)
Miluji tenhle film a vůbec tu bolest a tíhu, která tak nenásilně "odkapává" z filmů Nikity Michalkova. Herecké výkony jsou úžasné (Michalkovův dvorní herec Oleg Menšikov umí ztvárnit tu složitost rozpolcené osoby, která nemá na vybranou, naprosto bravurně), takže vlastně celý film víte, že TO přijde, že je to celé jen klam a že to neštěstí, o kterém oba muži vlastně vědí, je na obzoru. Jak chránit pak rodinu, lásku a životní hodnoty, ve které věříme, zůstává otázkou...
Prolomit vlny (1996)
Vzpomínky na Afriku (1985)
Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
Ta pátá hvězdička je za moji slabost pro námořnické filmy a myslím, že Odvrácená strana světa a Hornblower jsou jediné dva opravdu kvalitní :-)