Recenze (847)
Slečna Scarletová a Vévoda (2020) (seriál)
Chcel by som dať viac, ale nedá sa. Už aj do týchto reálií strkajú multi kulti, lgbt a podobné "pozitívne šity.
V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz (2021)
No tak pekne, naplnila sa moja neblahá predtucha a so zvyšujúcim číslom klesá originalita i kvalita. Malo zostať pri jedničke.
V zajetí démonů 2 (2016)
Slabšie ako jednotka, to každopádne, námet už okukaný, ale stále pecka
Shookum Hills (2021)
Príšerky takmer nevidno, Čiernočiena tma dominuje, hlúpe dialógy. Čo už ešte dodať? Už sa nedá nič.
Bláznivá olympiáda (2005)
Náhodou som si pozrel túto "komédiu". Riadana trapošina, s tradičným morálnym posolstvom.
Shortcut - Non tutte le strade portano a casa (2020)
Čo napísať, keď väčšinu filmu nič nevidieť, len počuť nejaké škreky. Ale keď sa už dostali na svetlo božie, tak to tam tá tma mohla zostať forever.
For the Sake of Vicious (2020)
Podľa mňa desná srajda, bez hlavy a päty. A to gore, no nič moc, po pichnutí možom, či úderom kladivom lietali stále ako srnky. Herci desní.
The Vigil (2019)
Začalo to sľubne, stráž u mrtvého, ale postupom času sa z toho stala nudná ničota, ktorá nedokáže zaujať ničím.
Nikdo (2021)
Začalo to vcelku v pohode a skončilo fraškou či paródiu? Hutch je novým Rambom? Jasné pre Emerikánov treba stále tlačiť kareláby, že rusi sú totálny odpad a Emerikánsky Híro si poradí s každým, samozrejme s čestným černoškom po boku. Víva Amérika.
Oko bez tváře (2021)
Neuveriteľný šitík, tento film. Nesympatickí herci, uletený dej, debilný záver.