Recenze (847)
Běda tomu, skrze něhož přichází pohoršení (1950)
Riadny odpad, odporná propaganda. Inak ale ako je možné ČSFD, že u súdruhov hercov toto dielko v ich filmovej fonotéke neuvádzate?
Hrůza pod zemí (1994)
Taký akýsi mekgajver. Ak toto bolo podľa Lovecrafta.... Celé to zapáchalo lacnotou a prázdnotou. Slovom slabé.
Neuvěřitelný zmenšující se muž (1957)
Až pokým nepadol hlavný hrdina do pivnice sa jednalo o veľmi dobré dielko. Ale potom tá robinzonáda sa vliekla ako želatína, to bolo pridlhé a prinudné. Ani záverečná myšlienka, sťaby od amerických missiek ma teda neoslovila.
Přiznání (1950)
Hlúpa agitka, nech si v tom kto chce hľadá nejaký "hlbší" zmysel. Zlý továrnik, dobrý komouš, to je hlavná pointa. Ostatné je len vata.
Písečná monstra (2021)
Srajda od prvej minúty
V nemilosti (2021)
Neuveriteľne, tak Netflix v prvom šíku bleklivákov, LGBT a podobných súčasných "hodnotových" trendov. A do toho zatiahli aj Sandru. Za to desaťročie išla s vizážou neuveriteľne dole, no čo zub času sa podpíše na každom. Bez nej by však toto bezduché dielo dostalo ODPAD
Ulice strachu – 2. část: 1978 (2021)
Tak prvú časť tejto sračky sme mali za sebou a teraz ďalšia porcia "kvalitnej" zábavy. Aspoň že opäť nezabudli na blekliváka a LGBT komunitu, inak by to ani nešlo. A v 3. dieli, v dobe, kde o černoškoch v Amerike ani nesnívali, tam bude zase ich povinná kvóta.
Resident Evil: Raccoon City (2021)
Hru nepoznám, ale videl som zatiaľ všetkých Resident evilákov, aj ten kreslený a tu je zase vidieť, že sa varí z vody. Nápady žiadne, kasting desný, dej bez chuti. Slabota
Ulice strachu – 1. část: 1994 (2021)
Tak tu sa to zišlo, lgbt, blekliváci a totálna nuda. God, bless America
Cenzorka (2021)
Spočiatku sa to zdalo, že to bude mať hlavu a pätu. Dej uveriteľný až po návštevu režiséra zakázaných hororov, odvtedy to nabral prudký pád dole a už to nemohlo zachrániť nič. A hlavná predstaviteľka? Preboha, tú kde vyhrabali?