Recenze (847)
Otryv (2019)
Totálna slabota plná nelogičností. Zima ako v ruskom filme, ale hercom sa od úsť žiadna para nezráža. Však ak by to bolo naozaj, behom pár hodín sú ako Otzi v Alpách
La vergine di Norimberga (1963)
Gotický horor v spojení s 2.svetovou vojnou sa mi teda nepáčilo a ani tá džezová hudba. Tá mi pílila uši asi najviac. A Lee to čo dostal za úlohu?
Když andělé spí (2018)
Parádny nárez ako sa môže všetko lusknutím prstu zmeniť. Stačí málo. Skvele natočené, skvele zahrané a priznám farbu, držal som palce tomu nešťastníkovi.
Feedback (2019)
Dynamický dej, zaujímavá zápletka. Čo sa mi nepáčilo bol výber hlavných postáv. Hlavný hrdina nesympatický od špiku kosti, to už atakeri si získali viac sympatií
Zlomyslný apríl (2008)
Videl som iné sračky, tak toto až taký prepad nebol. OK kamera ako z amatérskeho filmu, herci ako z dedinského divadla, ale predsa len nechýbala aká taká dejová línia a čosi aj za záverečnú pointu.
Game pluk phi (2014)
Budem veľmi stručný, toto bol absolútny šit
The Sonata (2018)
Celkom dobré, ale nie až tak priveľmi. Obsadenie, dej, malo to slušnú dejovú líniu, ten záver sa mi do toho nehodil.
Přízraky noci (1945)
nezáživné, také bez chuti, vône. Výber hercov tragický, poviedky slabé, prepojovacia línia rovnako tak.
Krvavá nevěsta (2019)
Konečne po dlhšom čase čosi pozerateľné. Škoda, že to nebol klasický horor, ale skôr komédia, no malo to dejovú líniu, dobre zahrané, bavil som sa.
Piková dáma (2019)
Riadna inšpirácia u konkurencie za veľkou mlákou, ale to nevadí. V záplave tých rôznych srájd čo sa teraz vyhlasujú za horor sa to dalo pozerať.