Recenze (847)
The Russian Bride (2019)
Odteraz len kokain a som hero. Asi tak. Film plytký, záver neuveriteľný. Al v poslednej dobe z hororových počinov rozhodne ten lepší.
Chvění 6: Chladný den v pekle (2018)
Odpad už pri päťke, odpad i teraz. Toto bolo doslova nepozerateľné, trápnosť nad trápnosť.
Země oceli (2018)
Aspergerov syndrom zahraný mimoriadne nepresvedčivo. Inak ako detektívka to vcelku ušlo.
Všechno nejhorší 2 (2019)
multikulti ujovina
Realms (2017)
Začiatok ok, ale potom to už ide strmo dole. Navyše stále tma, nič nie je dobre vidieť. Nepozerateľné.
Aterrados (2017)
Také priemerné, kopa vecí naraz, to by to nerozplietol ani Poirot. Po technickej stránke to však nemalo chybu.
Evidence (2012)
odporné, ak by boli aj mínusové body je to za mínus 5. Toto sa fakt niekomu môže páčiť?
Sweet Home (2015)
Cez všetky nedostatky a nesympatickú hlavnú postavu sa dalo na film pozerať.
Hell Fest: Park hrůzy (2018)
Postavy nesympatické, celkovo sa to ťahalo ako sopel. Kopa nelogičností
Legenda o Kolovratovi (2017)
Trochu digitálne, ale inak v pohode. Inak ak by takto Mongoli, či Tatári bojovali, tak dôjdu maximálne do Ulanbátaru.