Recenze (279)
Můj kamarád gepard (2005)
Klučík a gepard putují po Africe. Takový ten dětský dobrodružný snímek...
Na půl cesty (2005)
Začátek suprový, prostředek už nebyl taaaak našlapaný, ale závěr to zase dotáhl na tu průměrnost. Je to už menší vykrádačka, kterou jsme viděli v roce 94... Ale neházejte flintu do žita, druhý díl Reekera už není taková ta 50% podíváná :-)
Slečna Drsňák 2: Ještě drsnější (2005)
Říkal jsem si, že už po prvním dosti trapném díle se to nedá více pokazit. Opět jsem si mýlil a zbytečně jsem promrhal necelé dvě hoďky filmu. Sandra Bullock si tedy dvakrát hodila špatnou šňůru ... ODPAD
Zlouni z vesmíru (2005)
Tohle jsem vůbec nečekal. Jake West mi dal, co jsem potřeboval. WTF, říkám supr mega moc dobrá komedie. Lehký start, než se na scéně ukáže vrtačka zadků. Od té doby luxusní prasárna. Kdo má aspoň trochu rád UFO a vesmírné příšery, ten se s Evil Aliens nudit nebude. 4++
Česko hledá SuperStar (2004) (pořad)
Two stars za originalitu a Péťu Páchovou :-D
Dr. House (2004) (seriál)
První dvě série byly naprostá bomba. Dr. House se svými vtípky nenechal nikoho chladným, bohužel u dalších sérií , mě samotný Dr. House začal více než vadit a nedokoukal jsem to až do konce. Nikdy nevědí, kdy mají skončit, aby seriál si udržel dobrou úroveň. 60%
Příběh žraloka (2004)
... Ryba je kámoš a ne žrádlo ...
RRRrrrr !!! (2004)
Kámen...zde, hmm. Takže kámen, zde, Kámen .... No tak Kámen... Není. Naprostá úchylárna, která splnila svůj účel...
Star Wars: Contract of Evil (2004)
Tak já bych tímto rád poděkoval uživateli Darth Sidiousovi, že mi dal možnost vidět další zpracování na jedno z témat SW. Tentokrát se setkáváme s rasou Zabrakové (Darth Maul). Pár větiček na úvod a pak už jen fighty. Boje se světelnými meči nejsou vůbec k zahození. Vše podstatné už vypsal Darth Sidious a tak už jen dodám, že dostupnost tohle dle snímku je samozřejmě youtube... :-)
Stupeň 6: Dny totální zkázy (2004) (TV film)
Opravdu jsem se práskl přes prsty , když jsem chytil ovladač do ruky a zvolil příslušný program na TV. Opravdu chujovina za všechny prachy. Mám slabost pro tyto katastrofické filmy, ale co je moc to je moc ... Za snahu aspoň jednu hvězdu