Recenze (298)
Cashback (2006)
Jednoduchá obrazová poezie doplněná nádhernými sny...
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Malá sklenička kubánského rumu a v závěrečných scénách oko nezůstane neslané... Třetí příběh hraček je na tom podobně. Rozhodně ne neslaný, nemastný... Skvělé!
Red (2010)
Je škoda, že Freeman a Willis jsou už tak staří, že rezignovali na čtení scénáře. Ten je totiž ukázkově debilní. Jo. Není ani hloupý, je čistě debilní.
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Stavění klišé a běžných životních příběhů s krásnými herci a Barcelonou musí vyjít, i kdyby za tím nestál Woody Allen. Takhle je to ještě o třídu lepší. Tuším, že lidé, kteří znají filmy WA ze sedmdesátých a osmdesátých let smějí někde úplně jinde, než Ti, kteří jsou jeho tvorbou nedotčení..
Machete (2010)
Film, který nemá děj, nemá napětí, nemá inteligenci, ba (a to je na pováženou) nemá ani vtip. Za co dávat více než nic jsem nenašel.
Animatrix (2003)
Musel jsem snížit hodnocení Matrixu, abych tomuhle mohl dát za plný počet. Dělám si legraci. Za to mi původní Matrix ani nestojí. Tohle je o třídu lepší, nápadité a krásné. Neuvěřitelné, co dokáže inteligentní scénář na takhle malé ploše.
Souboj Titánů (2010)
Za tohle by měl scénárista viset. Nebo by mu alespoň měl někdo naplácat.
Ronja, dcera loupežníka (1984)
Pro mě jednoznačně nejlepší film roku 2010.
Requiem za sen (2000)
Neumím ten film zhodnotit. Na jedné straně je neuvěřitelně originální filmová práce, skvělí herci a výborná režie, na druhé antidrogová agitka vyhnaná všemi jmenovanými, vysoce nadstandardními prostředky do extrému. Určitě film, který stojí za to vidět. Úplně nejvíc se mi líbila hlavní myšlenka, requiem za sen, film jako teskná píseň za nenaplněné sny...
Počátek (2010)
Nesnivá jízda po snech. Každé druhé slovo je sen. Každé třetí přehluší výstřel. Každé čtvrté slovo je kopanec. Každé páté je efektní. Každé šesté zahltí logický lapsus. Každé sedmé by mohlo být láska. Každé osmé ze sálu je Matrix. Každé deváté slovo zapomenete. Stejně, jako všechna předtím.