Recenze (121)
Duchotřesení (2012) (TV film)
Odpad všech odpadů!!!!!
Definice lásky (2012) (TV film)
Asi sem divná, ale líbí se mi myšlenka ukázat jak všichni lidi jsou nešťastní - ono to tak v dneění době téměř je.
Bez kalhot (2012)
Děj zas taková sláva není....ale pohled na tak pěkný mužský musím ohodnotit 4* :-)
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Myšlenka filmu velice dobrá, ale škoda jak to bylo zpracované - osobně si myslím, že se z toho dostat víc...
Jedovatý břečťan (1992)
podle me docela zajmavej film....
Unhappy Happy Life (2012) (studentský film)
Tak na tomhle dokumentu jsem byla na předpremiéře...kde byl přítomen i sám řežisér. Moc se mi líbilo...jak se tam střídal pocit radosti a smutku - protože takový prostě život je...a hlavně tam dou vidět hodnoty člověka....jestli máte možnost..určitě si to pusťte.
Tváří v tvář (1997)
Původně sem dala 3*..ale je pravda že na 97 rok je to film na 4* :-)
Talisman (2012)
Nejsem si zcela jistá zda žánr drama je u toho filmu správně...asi bych tam přidala ještě romantika.....je to sladký jak cecek...jak film dopadne člověk pochopí během 5 minut...docela škoda....
Doktor Smrt (2010) (TV film)
Tahle tenhle film mi vážně zatajil dech. Naprosto souhlasím s daným problémem a kdyby se u nás hlasovalo - jsem pro. Al Pacino měl naprosto úžasný herecký výkon - sem si i uvědomila jaký je to už stařeček.....Fakt doporučuju...ale pro děti to asi není značka ideál...
Hop (2011)
Líbí se mi jak v USA slaví Velikonoce a proto se mi líbí tahle pohádka. Naše Velikonoce sem v tomhle ohledu opravdu nudný. Když sem byla v USA také sem hledala velikonoční vajíčka a bylo to super :-)