Recenze (17)
Zelená kniha (2018)
"Svět je plnej osamocenejch lidí, co neudělaj první krok..."
Mělčiny (2016)
Napínavý, sympatická herečka, ale ten nereálný krvežíznivý útok na všechno, co se hýbe?
Králové hor (2015)
Jeden z nejkrásnějších filmů, co jsem kdy viděla!! Příroda, herecké výkony lidí i orlů, hudba. Paráda.
Na vodě (2016) (seriál)
Jedna pro Tomáše, zvládla jsem kvůli němu asi půl hodiny, ale víc už nešlo, to je o zdraví!
Neklid (2011)
"Smrt je snadná, to láska je těžká..."
EXODUS: Bohové a králové (2014)
Bale,Edgerton,Kingsley se mi líbili, ale po historické stránce jsem ještě větší slátaninu neviděla...
Cena svobody (2014)
Když chcete jít rychle, jděte sami. Když chcete jít daleko, jděte společně...
Oddělen (2011)
SILNÝ ZÁŽITEK!
Kolonie (2013)
To snad ne!! Nikdy více!
Nic nás nerozdělí (2012)
Opravdu silný příběh, dojemné scény, silné pouto rodiny. Film mě hrozně vtáhl do děje! Moc povedený film.