Recenze (75)
Ninja Faktor (1997) (pořad)
Asijský komentář mě celkem bavil a narozdíl od wipeoutu tu jsou vidět skutečně výbroné sportovní výkony.
Drtivá porážka (2009) (pořad)
Viděl jen párkrát, ale tuším že by se mi té brzo okoukalo. Na reality show je to fakt zábava.
Faktor strachu (2001) (pořad)
Občas na to uůstanu čučet, ale tak to na lecos. Nebýt prostředního úkolu, tak hodnotím výš. To opravdu není labůžo v době večeře.
Lásky jedné plavovlásky (1965)
(Z dnešního pohledu) absurdní scény a dialogy hrané s tak milou nevinností mě prostě dostávali. Při sledování jsem se vskutku zalykal smíchy.
Ostře sledované vlaky (1966)
Knžka mi k srdci nepřirostla a film nebodoval stejně tak.
Superbad (2007)
McLovin rulezzzz :DDD bad ass!
Svět podle Prota (2001)
Moc příjemný film s perfektním obsazením. Akorát zbytenčně matoucí konec. Každému, kdo se díval na stejný film jako já, musí být jasné, že Kevin Spacy je K-Paxan :)
Poslední pokušení Krista (1988)
V průbehu trochu nudí, ale idea Kazantzakisova díla je fenomenální.
Takoví normální zabijáci (1994)
Zvláštní film, nevím úplně jak hodnotit. Tak jen vyzdvihnu perfektně zrežírovanou vzpouru ve vězení a velice vtipného Tommy Lee Jonse.
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
Žánr: trapná teenage komedie s trošku přestárlými teenagery/ nezáživný romcom. Slova o genialitě ve mě vyvolávají dojem, že blázen sem buď já nebo všichni ostatní. Kde všichni vidí tu chytrost, moudra a briskní ftip je mi záhadou. Pro mne jedna z nejpřehodnocenějších věcí zde