Recenze (131)
To Kapitola 2 (2019)
Hrozná kravina. Horory mě nebaví, neměl jsem se dívat. Takhle tomu filmu kazím hodnocení. Ta jedna hvězda je za Jessicu.
Princip slasti (2019) (seriál)
Skvělá atmoška, ale.... Zbytečně zamotané a složité. A nějaké vysvětlení?! Buď mi to uteklo, anebo tam nebylo!
Kobiety mafii 2 (2019)
Těšil jsem se hodně, ale tohle bylo moc. Někdy mi to přišlo jako parodie, někdy příliš brutální!!! Příběh není špatnej, ale některé postavy, nebo scény ?!
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Zážitek roku !!! Oslava kinematografie !!! A ten konec ?! Úžasné !!! 5 hvězdiček je málo :-( !!! Leo a Brad !!!
Přes prsty (2019)
Průměrná pohodová letní komedie. Určitě se zasmějete a Jirka Langoš dominuje !!!
BlacKkKlansman (2018)
Čekal jsem něco jiného, ale 4 hvězdy za příběh a mladého Washingtona. Based of true story :-)!
Kobiety mafii (2018)
Podle mě zbytečně drsné, ale děj svižný, pořád v napětí, ani chvíli jsem se nenudil. Doufám v pokračování.
Cizinec ve vlaku (2018)
Klasická nesonovka. Akce, akce, akce...... Ten chlap je HERO !!! Něco mezi tři a čtyři.
Pásky z Nagana (2018)
Neskutečné, skvělé, vynikajicí.....
Pobřežní hlídka (2017)
Hrozná blbost, ale bavil jsem se :-) a na ty holky se fakt pěkně kouká. Navíc jsem na tom seriálu vyrostl. Takže z nostalgie tři hvězdy.