Recenze (21)
Californication (2007) (seriál)
Byla to dlouhá sedmiletá jízda plná chlastu,drog, sexu a rock n rollu ,ale jak už tomu bývá, čeho je moc toho je příliš.Čeho však nebylo a není nikdy dost? peněz a nenažraných televizních tvůrců..a proto Californication i přes skvělé finále 3 i 4 řady pokračovalo dál a jak už tomu tak bývá, kvalita následujících sezon stále klesala."Vrcholem" kultovního Californication se stala poslední 7 řada ,za kterou by se mohli stydět i scénáristé z tv Nova . Jakožto velký fanoušek nestárnoucího pisálka Hanka Moodyho, jeho rodinky a zvrhlých přátel, jsem se dovolával milosti ,aby bylo všemu pro jednou konec! A taky se tak stalo a to v podobě 12tého,čili posledního dílu, příhodně nazvaného GRACE. “Don’t worry, your prayers have been answered. I’m leaving.” Hodnocení : 1.řada ***** 2.řada ***** 3.řada ***** 4.řada **** 5.řada **** 6.řada *** 7.řada *
Vánoční prázdniny (1989)
Když jsme v létě káceli všechny stromy na zahradě, nikdy by mě nenapadlo, že špička nejvyššího smrčku skončí na Vánoce u nás v obýváku. A ,že to je sakra "stromek", skoro tak hezký jaký má rodina Griswoldů u sebe v obýváku.Je pravda ,že veverku jsem zatím ve stromku nenašel a hořet ještě taky nehořel, ale co není může být, času je do Štědrého dne pořád dost. Nemluvě o tom , že bratranec Eddie ještě nedorazil .
96 hodin: Odplata (2012)
Sakra, na to že ta Kim propadla 2x u testu z autoškoly tak neřídí vůbec špatně . Ikdyž na druhou stranu jestli to při těch jízdách řezala do zatáčky přes ručku a co minutu říkala, že to nezvládne a že dál už nemůže tak se nemáme čemu divit.
Biting Elbows: Bad Motherfucker (2013) (hudební videoklip)
GTA + Mirror's Edge + "Bad Motherfucker" = cool cool cool kraťas!
Perníkový táta (2008) (seriál)
Důkaz toho, že i chemie může být užitečná a zábavná. Důkaz toho ,že i seriál se může každou sérií zlepšovat a hlavně důkaz toho ,že i chlap s vyholenou hlavou, neoholenou bradkou, černým kloboukem a tmavými brýlemi může vypadat opravdu drsně a cool. Jo, a mimochodem vývoj postavy Waltera White v nejobávanejšího vařiče a kriminálníka Heisenberga, je podle mě nejlepší seriálovou proměnou hlavní postavy co jsem viděl. "I'm not in danger Skyler! I'm the danger!"
Jurský park (1993)
Nejlepší, nejděsivější , nejdobrodružnější film o dinosaurech!!!
Připoutejte se, prosím! (1980)
Po několikátem shlednutí už to není (slabší) parodie, ale jedna z těch nejlepších ... "Přeju hodně štěstí, ať vám to výjde"
Hannibal (2001)
Nejslabší díl úchylného vraha Hannibala Lectera v podání Hopkinse.
Volný pád (1993)
3/4 filmu se nesl v duchu (ne)normálního chlápka kterému ruplo v bedně během zácpy. Hlavní hrdina v podání Michaela Douglase bojuje s gangy, nadává na vysoké ceny v supermarketech a likviduje nacistické sráče.Do té doby měl film výborný spád, Douglasovy jsem fandil, dokonce se i bavil, ale potom se z toho chlápka kterého jsem začínal mít rád stal psychopat který stříli policajty a stává se typickým padouchem. A to byla škoda !!
Gauneři (1992)
Quentin Tarantino ve své prvotině ukázal co je zač. Sám si napsal scénář, sám si zrežíroval, dokonce si i zahrál. Do rolí obsadil nejlepší možnou partičku gaunerů s barevnými přezdívkami a obléknul je do stylových obleků. Pak už jen stačila jedna garáž,výborné dialogy, pár "fucků", a uříznuté ucho. Naprostá bomba,nejlepší film Quentina!!! "Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"////"Hey, what's going on? Can you hear that?"/// "Mr. Brown is a little too close to Mr. Shit."/// "Mr. Pink sounds like Mr. Pussy. How 'bout if I'm Mr. Purple?"