Poslední recenze (2)
Opravdová kuráž (2010)
No tak za mě 4 hvězdičky , po zkouknutí pár trailerů jsem byl hodně natěšený a možná i pro to jsem byl lehce zklamaný příběhem.Ze začátku je film dobře našláputý ale konec je tak trochu fádní ,ale jako celek je to výborně zahrané a provedené.Pro toho kdo má rád westerny (já) tak 100% doporučuji a ostatní určitě nebudou sklamaní
Zelený sršeň (2011)
Dlouho jsem váhal jestli tomu dát 3 nebo 4 hvězdičky , ale nakonec jsem porovnáním s iron manem zvolil 3 je tam pár vtipných momentů ale opravdu jen pár, taková oddychovka která po shlédnutí upadne v zapomění