Oblíbené seriály (10)
Sex ve městě (1998)
Teorie velkého třesku (2007)
Dr. House (2004)
Gilmorova děvčata (2000)
Tenhle seriál ve mě něco zanechal..,skvělé zahrané, zajimaví a dokonalí herci. Zrovna jsem dosledovala všech 7 sérii.. Určitě si zase za 'nějakou' dobu udělám čas a na tenhle seriál se podivám znovu. Dostal mě poslední díl.. Co luke všechno udělal (oslavu) pro Lorelai. Nevím jak to tedy přesně mezi nima skončilo ale myslím že se k sobě vrátili. Určitě kdyby byla 8 série nebyla bych proti. Nebo aspoň dvouhodinový film.. o kterém se uvažovalo;-) proč tenhle seriál neni nekonečný :D nemám co sledovat :-).
Zoufalé manželky (2004)
Chůva k pohledání (1993)
Misfits: Zmetci (2009)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Jak nežít svůj život (2007)
Scrubs: Doktůrci (2001)
Tyhle seriály jsou vážně nejlepší... pobaví v každé situaci, a naladí člověka. Někdy jsem strávila sledováním dlouhou dobu. Moje oblíbená postava Zach Braff, neuvěřitelný snílek který si každou prkotinu představuje... lehce mi připomíná mě....a další skvělé postavy.."barbie", Cox a jeho zákeřná žena - myslím že v seriálu by ji nahradit nešlo... vždy jsem se dobře bavila a proto dávám 5*. Více takových komediálních sitcomu...