Recenze (1 146)
Nebudu mlčet (2017) (TV film)
Zajímavé téma kazí tak trochu rozplizlé nemastné neslané zpracování. Chybí víc kontroverznosti a větší hloubka.
Madam služebná (2017)
Rossy de Palma není žádná Pretty woman. Rozhodně je svižnější.
Gattaca (1997)
Výborný námět, ale dost mi vadila přehnaná melodramatičnost.
Co s láskou (2014)
Sladší než cukrkandl, předvídatelnější než Sybilino proroctví a černobílejší než černobílý film. Ale na druhou stranu to nebylo trapné (no dobře, Dawsonův otec trapný byl, tam mhouřím obě oči) a uječené, takže vlastně dobrý.
Kravaťáci - Série 5 (2015) (série)
V téhle sérii se seriál odchýlil od všeho, co představoval dosud. Sebevědomé postavy se začnou chovat imbecilně a když došlo na přetahování, která z nich by skončila ve vězení radši, děj se přehoupl do science fiction. Zcela vážně jsem uvažovala, jestli dát tři body anebo je to už na dva.
Kravaťáci - Série 4 (2014) (série)
Nebudu lhát, je to návykové a pořád ještě mě to baví, ale z pomalu rozjíždějící se Ordinace v růžové zahradě jsme se doklouzali k Pretty Women. :-)) Z další série už mám vyloženě strach.
Kravaťáci - Série 3 (2013) (série)
Pořád je to zábavné, ale čím dál víc to připomíná Ordinaci v růžové zahradě, nebo aspoň moji představu o ní, kdybych ji někdy sledovala.
Nezvěstná (2023)
Odsýpá to, je to svěží a moderní, ale v závěru překombinované, až nesmyslné. Prostě zápletka měla stát nohama více na zemi, což teda spíš poletovala v říši fantazie.
Zakletá jeskyně (2022)
Koukatelná fantasy, která ale místy působí delší, než skutečně je.
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
V rámci štědrovečerních pohádek rozhodně těžký nadprůměr, přiznejme si ale, že srovnávací základna posledních let je velmi nízká. Nicméně pohádka má příběh, místy i vtip a neztrácí se v uřvanosti. Už to z ní dělá výjimečný počin. Za mě plus i za Bereniku Kohoutovou.