Recenze (230)
Americký chopper (2003) (pořad)
Poctivá ukázka amerického buranství a dobře střižených knírů. Stavění motocyklů je samozřejmě pro mě jako mororistického nadšence zajímavá, ale šasí motorek se mi moc nelíbí. Čtyři hvězdy jsou právě kvůli tomu.
Anděl Páně (2005)
Po dlouhých letech kvalitní štědrovečerní pohádka. Popelka ma konkurenci.
Anna Karenina (2012)
Fenomenálně natočená scéna na plese. Bohužel od toho momentu filmu trochu spadne řetěz. Slušelo by zkrácení o 30 minut. Keira Knightley je jako vždy dokonalá.
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Takhle dlouho jsem se už u mainstreamové americké komedie nezasmál.
Applikace (2014) (pořad)
Super pořad, je to vtipný, je tam Mikuláš a člověk aspoň ví, co si má stáhnout.
Aquaman (2018)
Z DC filmů se prozatím u mě jednoznačně řadí na první místo. Skvěle natočený souboje, vymazlený hrátky s kamerou trochu sráží malinko uchcanej konec, ale jak někdo říkal: Je to Star Wars pod vodou.
Argylle: Tajný agent (2024)
Nehodné Matthew Vaughna.
Armageddon (1998)
Na konci mi vadilo trochu moc patosu, ale jinak skvělej film. P.S.: Nebylo by lepší naučit astronauty vrtat?
Asterix a Obelix (1999)
Viděno jako dítě, libílo se mi to a už se mi to nikdy líbit nepřestane.
Asterix a Obelix: Mise Kleopatra (2002)
Kde je mněhně? Oni snědli mněhně?