Recenze (230)
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Zda se mi, že spojení humoru Pegg/Frost a Rogen prostě nejde dohromady. Zatímco oni dva jsou sakra vtipní, Rogen je jenom oplzlej puberťák.
Hanebný pancharti (2009)
Jak se mi Pulp Fiction nelíbí, tak tohle je totální pecka. Vtipné dialogy a Christoph Waltz mě utvrzuje v tom, že Tarantino asi fakt psát a točit umí. PS: Nejlepší scéna je, jak Hitler řekne Goebellsovi, že je to nejlepší film, co viděl.
Smrtonosná past (1988)
Super, ale dvojka se mi líbí o trochu víc, možná se na to budu muset kouknout ještě jednou.
Maraton lásky (2007)
Sice pár britskejch herců a prostředí Londýna, ale příběh typický americkej.
Můj přítel Monk (2002) (seriál)
Skvělý seriál, na každou epizodu se dá dívat i několikrát, i když víte, jak to všechno dopadne, taky kvůli hodně povedenému dabingu.
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Fondovo charisma by mě přesvědčilo i bez jeho racionálních důkazů a navíc potěší účast Jiřího Voskovce.
Všemocný (2011)
Povedený snímek se skvělým obsazením a také závěrem
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Nehorázná legrace plná akce a pravého anglického humoru. Dvojice Frost a Pegg je jednoduše nepřekonatelná (což ukázali již v Soumraku mrtvých) a ještě když k tomu přidáme britskou hereckou elitu v čele s Timothy Daltonem je rozhodně na co koukat.
Přátelé (1994) (seriál)
Bezkonkurenčně nejlepší sitcom. Dokáže pobavit v kterékoliv řadě a každá postava má svůj jedinečný charakter a právě proto je seriál tak oblíbený, protože každý si na postavách najde něco ze sebe. PS: Co mají všichni proti Chandlerovi, vždyť je to největší borec.
Pátá rychlost (2002) (seriál)
S top gearem se nedá bohužel ani rovnat. Moderátoři jsou bez jakéhokoliv charismatu a navíc nevymyslí jedinou vtipnou hlášku za celou epizodu, takže TOP GEAR RULEZZZ.