Recenze (16)
Avengers: Age of Ultron (2015)
3 roky čekání a nakonec musím říct, že jsem zklamán. Celý film je jen samá akce a v podstatě nic jiného. Přeefektovaná reklama, která sice baví, ale rozhodně to není nic, co bych si představoval jako pokračování jednoho z nejúspěšnějších filmů Marvelu za posledních x let. Nedostaneme tedy nic jiného než akční trikovou show s několika úsměvnými momenty se záporákem, se kterým by si hravě poradili alespoň dva členové týmu. Avengers: Age of Ultron tedy první díl nepřekonal a je zastíněn mnoho lepšími Guardiany.
Star Trek (1966) (seriál)
Začátek jedné éry, jednoho fenoménu, jednoho obrovského kultu. Seriál je už 50 let starý, ale na stáří nezáleží. Stejně si Vás Star Trek podmaní a už NIKDY nepustí. Navíc jednotlivé postavy jako Spock, McCoy, Scotty, Kirk aj. jsou takřka nezapomenutelné. Prostě srdcovka.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Zvrhlé, úchylné, nechutné... Tak, jak to mám nejradší. V současnosti jeden z nejlepších seriálů vůbec.
Star Trek: Vesmírná loď Voyager (1995) (seriál)
Voyageru dlužím ze všech Star Trek seriálů rozhodně nejvíce. Nebýt jeho, pravděpodobně bych Star Treku tak vášnivě nepropadl a všechny Trekkies bych považoval za podivné hňupy. Nicméně, co se samotného hodnocení týče - ačkoli jsem na začátku považoval Voyager za to nejlepší, co mě kdy potkalo, dnes už jsem kritičtější a příběhy posádky Voyageru mi nepřipadají tak skvělé, jako kdysi. Stejně mám ale stále Voyager strašně rád, a na seriálu se mi líbí ta originalita, co se ST seriálů týče - koumání emzáků a to všechno jsme tu měli už snad stokrát, teď tu máme loď, která putuje Delta kvadrantem a zoufale hledá cestu domů. To nám dává možnost poznat posádku lodi blíže než kteroukoli jinou a s postavami více sympatizujeme. Je to zábavné, ale jak jsem již psal - jsem kritičtější, takže po těch letech Voyager rozhodně není na prvním místě.
Star Trek: Nová generace (1987) (seriál)
Navzdory názorům jiných lidí mám pořád problém to přirovnávat k TOS, ba co víc, tvrdit, že se jedná o něco lepšího. Nicméně kousek pravdy na tom rozhodně je. Bez TNG by nebyl svět Star Treku tak krásný a kompletní. Posádka (včetně jejich představitelů) je naprosto super, o zajímavé příběhy není nikdy nouze a vůbec, celý seriál hltám po velkých kusech, div jsem se tím ještě neudusil.
Živí mrtví (2010) (seriál)
Ačkoli po té 3. sérii už to není to, co bývalo, pořád je to super (opět podotýkám, že jen ne tak super jako předchozí řady). Napínavé a akční. 4*.
Batman (1989)
Klasika. Pod taktovkou Tima Burtona Batman povstal na filmových plátnech tak, jak bych si to představoval díky komiksům i já - tj. temně, vážně, a napínavě. Jeden z nejlepších Batmanů.
Temný rytíř (2008)
Psát rozšířený objektivní koment, proč je to tak super, by bylo po těch sedmi letech hrozně ohrané. Jednoduše Nolan, Bale, Ledger, Batman. Dokonalost.
Kult hákového kříže (1998)
''Bite the curb!'' Skvělá to záležitost. Norton jako vždy nezklamal, příběh poutavý, postavy chápete. 5*.
X-Men: První třída (2011)
Super zábava, sympatický postavy (Až na Mystique, ta mě štvala), ale hlavně skvěle odvyprávěný originy. Herci jsou skvělí (Až na Jennifer Lawrence, ta mě štvala plus mi ani neseděla do role). Nevidím důvod pro nižší hodnocení nežli 5*.