Recenze (110)
Taboo (2017) (seriál)
Strasna nuda. Vlece se to jak sopel. Dejova linka je strasne zrejma a divak nema duvod citit nejake napeti, vzruseni nebo zvedavost, co bude dal, ba naopak, po par prvnich dilech mi bylo vlastne uplne jedno, jak to dopadne. Hlavni hrdina me strasne iritoval svym gangsta stylem chuze.
Vlk z Wall Street (2013)
Nechapu, proc Leonardo nedostal Oskara za tuhle roli, protoze to co tam predvadi je neuveritelny!! Film se ke mne dostal az v roce 2020 a prijde mi stale tak moc aktualni. Oslava americkeho snu ala Trump. Prachy, fet a devky. Hlavne ty prachy, protoze za to si koupis vsechno, i stesti prece.
Premiér (2019) (seriál)
Chcete-li umučit svého největšího nepřítele, pusťte mu tohle!
Spartakus - Pomsta (2012) (série)
Mrzi me, ze jim umrel herec z prvni serie Whitfield. Bohuzel Lian McIntyre je proti nemu jak malej usmudlanej kluk z ulice, kterej si hraje na drsnaka. Prvni serie je uzasna, druha o Gannicusovi trosku slabsi a ted tahle „Vengeance“ byla spis pomsta divakovi... zadna nova myslenka, jen bitka, krev a prazdne radoby drsnacke dialogy, ktere ve mne vyvolavaj pocity az parodie. Mesic pote: Posledni serie je zas o hodne lepsi, konecne nejaka zajimava dejova linka! A Lian s delsima vousama je uveritelnejsi.
Victoria (2015)
Výborná kamera, ačkoliv hlavní hrdinka nebyla snad v jediném záběru zepředu, vždycky jen z profilu :D Zajímavý nápad, akorát teda (bacha spoiler) kdybych šla vyloupit banku, tak pak asi nejdu hned pařit do baru a rozhazovat lup... No, celkově je to zajímavý film, ale sejde z očí, sejde z mysli.....
Jak chutná láska (2002) (TV film)
Ta pruvodni pisnicka je krasna! Navic divadlo na divadle - mile to prekvapeni. A Sasa Rasilov je nejkrasnejsi princ.... Aaach :)
Love Is All You Need? (2011)
No, nejvíc se mě dotkla ta obrácená myšlenka, protože v mém oboru umělce mám kolem sebe tolik homosexuálů, že jejich vliv je opravdu nepřehlédnutelný, protože jako stále ještě menšina, drží u sebe a podporují se navzájem. Být homosexuálem je v jistých kruzích opravdu výhodou a to je děsivé! Tím je samozřejmě nechci nijak diskriminovat. Naopak je mám velice ráda, ačkoliv jsem hetero. Silný snímek a velice zajímavý námět, který je velice aktuální, ať už kvůli sexuální orientaci či kvůli šikaně.
Následky otřesu (2010)
Tak to byl snad nejsmutnejsi film co jsem kdy videla..... Ty jo, takovej naval emoci jsem uz dlouho u telky nezazila. Aneb Sofiiina volba a jeji nasledky...... Jedinou vytkou je snad zdlouhavost, 2 hodiny je too much.
Kapitán Phillips (2013)
No - herecke vykony byly na jednicku, to musim uznat. Ale proboha lidi a co trocha logiky?! To vam jako neva, ze US army radsi vysoli klidne 10 mil dolacu za posily (ne za vykupne of course) , co zachranujou Toma Hankse, nez aby dala na plne nalozenou nakladni lod par kulometu???..... Napeti dobry, ale ten pribeh sam o sobe me proste iritoval..... Je to presne tak jak probihal rozhovor v clunu: "preci musi existovat jina cesta jak se zavdecit bossovi" - "hmmmm, maybe in America..... Maybe in America" no aspon, ze se ten somalec nakonec podival do Ameriky, jak si vysnil. Skoro mam pocit, ze se tam v ty veznici v Indiane musi mit lip, nez kdyby zustal v Somalsku...... Smutne....
Vracenky (1990)
Neverila jsem tomu, ale pribeh me natolik upoutal, ze jsem se od obrazovky proste nemohla odtrhnout. Nadherne citlive, mile a horce smutne zaroven.