Recenze (293)
Gravitace (2013)
Nemám ráda S. Bullock a nemyslím si, že je to dobrá hérečka. V Gravitaci mě příjemně překvapila, leč o nějaké úžasném výkonu bych zrovna nemluvila. Film jsem zhlédla v 4DX a nejspíš to za to stálo, protože vidět to jen jako 2D, byla by to tak jedna hvězda. Pěkná prácička takových těch šmudlů, co si hrají s počítačem, to je celé. Kdyby to alespoň neskončilo tak, jak to skončilo. A těch pět hvězd nemyslíte všichni vážně, že ne?
Dál než se zdálo (2010)
Vztahy na dálku stojí za hovno, tak proč by filmy o nich měly být lepší?! Začátek docela povedený, ale pak už jen nuda a klišé a nuda a klišé...Btw. připadala jsem si jak ti strejdové u večeře...díky za další film, co mě nutí zpochybňovat vlastní vztah.
Rosemary má děťátko (1968)
Nádherná psycho-čarodějnická-satano-paranoia, úchvatná Mia Farrow a v závěru fotografující Asiat, co víc si přát?
Bez kalhot (2012)
Ploché. Mazlavá podívaná s primitivním příběhem, jehož konec je jasný po prvních pěti minutách. Že to o tom není? A o čem teda? Psychologii postav a nitru striptérů? Bitch please, ani hovno. O nahých zadnicích, to možná.
Hledá se prezident (2013)
Až mi bylo znovu smutno..
Ceny Anděl 2012 (2013) (pořad)
Aha, už i při předávání cen akademie si budeme hrát na zahraniční šou? Malej českej rybníček prostě obří sál nezaplní...raději bych se dívala na neprofi scénu (kde nebude polovina hlediště prázdná), a neprofi moderátory (kteří jsou i přes to vtipnější, pohotovější a schopnější než Mareš) jako v minulých ročnících než na tuhle letošní nestydatost. Tak třeba zase za rok...
Temný rytíř povstal (2012)
Pardon, ale když Batman, tak nějaká akce, none? A když už ne tolik akce a spíš hraju na sentiment a podobné kraviny, tak ať jim aspoň malinko věřím, none? Nuda. A když jdu po ledu, tak nejdu, ale plazím se!
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
První 3D, které jsem si užila. Ale těch blbostí tam bylo teda nepočítaně. Hlavní za všechny - proč se chtít tak složitě a riskantně obrnit proti ohni, když mohou zemřít tisíci různými způsoby?
Amerika hledá topmodelku (2003) (pořad)
Počáteční díly jednotlivých sérií jsou i na mě trochu moc náročné. To věčné ječení je k nesnesení, ale holky se časem uklidní a už to jde. Pak nastává ta největší bžunda. Mimozemšťan Tyra Banks nám normálním holkám ukazuje, že i když nějakou divoženku na střední šikanují, může se stát úspěšnou modelkou! (Pokud má teda aspoň metr osmdesát a 50 kilo a projde přeměnou u nejlepších kadeřníků, vizážistů, zubařů a kdovícoještě). A ty bez mejkapu nejošklivější pak ještě vyhrají exkluzivní smlouvy! Wow! Nic proti modelínám, určitě dřou jak koně a ještě nedostanou najíst, o tom žádná, ale tenhle proces "tvoření" je vážně k popukání. Třeba když ty vysoké hubeňoury nechají jezdit na bruslích a citovat do toho reklamní slogany...
Pekelná výzva (2013) (pořad)
Ubohost nad ubohost, ale pokud do toho chce nějaký čecháček pro pár zlaťáčků jít, proč ne. Má úchylka na reality show a podobné trapnosti má aspoň další pole působnosti. Pazderkové se občas povede nějaký ten vtípek a soutěžící místy taky pobaví. Jen jsem ještě nepochopila, jestli je to vážně soutěž o keš nebo najatí herci..