Recenze (293)
Make Your Move (2013)
Multikulti westsidestory pohádka s tanečky. Vcelku milý kýč.
Princezna a písař (2014) (TV film)
Nepovedené a na vánoční pohádku neskutečně slabé. Princezna nesympatická, nudná a charakterově dost plochá, Matouš Ruml roztomilý, ale mnohdy přehnaný, jeho akrobatické kousky směšné. O dalších postavách zbytečné mluvit, snad jen kromě Nárožného, ten byl naopak nejzajímavější, nejvtipnější a nejpohádkovější postavou. Velké zklamání.
Strážci Galaxie (2014)
Neznám původní komiks, možná proto mi spousta scén připadala jako vykrádačky jak předchozích adaptací komiksů, tak jiných úspěšných filmů. Humorných scén mraky, ale všechny poněkud laciné a nepříliš originální, navíc roztomilý společníček, který dělá hlouposti, už začíná být trochu otravnou postavou díky všem těm animáčům. Přesto jsem se výborně bavila a i přes pomalé tempo si film udržel mou pozornost celé dvě hodiny. I přes všechny námitky nemůžu hodnotit méně, když jsem se celou dobu usmívala jak dement.
Domov aneb Kam směřuje naše cesta (2009)
Takový to, když na konci přemýšlíte, jestli si rovnou nehodit mašli. Působivé.
Colette (2013)
Trapný kýč. Námět relativně originální (nemyslím tím samotné šoa, pochopitelně, ale zpracování strategií přeživších - ne pouze vláčených obětí, ale i mnohdy autonomních hybatelů vlastním osudem). Zpracování bohužel otřesné. Kýčovité obrazy a neuvěřitelné dialogy. Autorům však nelze upřít vskutku osobitý úkon. Toto je totiž první film (potažmo kniha) z druhé světové, kdy mi bylo dost lhostejné, co se hlavním hrdinům i ostatním vězňům v KT přihodí, zda přežijí, umučí je, zastřelí, ... Vyprávět příběh z takto vypjatého a nabitého prostředí a přitom předvést takovou plochou a prázdnou podívanou, to klobouk dolů.
Dr. House (2004) (seriál)
Považuji za významný úspěch, že jsem během osmi řad seriálu i se zhlédnutím závěrečného dílu snížila původních pět hvězd pouze o jednu. Výjimečně vyrovnané díly, výjimečně povedený český dabing.
Mrňouskové: Údolí ztracených mravenců (2013)
Milé, místy vtipné, kouzelné, ale přeci jen poněkud nuda. A příběh podezřele povědomý.
Tatínek (2004)
Milý a laskavý dokument o oblíbené české osobnosti. Nic závratného ani objevného se tu neodehrává, ale na mě působil kouzelně, že prostě nemůžu dát méně.
Rock of Ages (2012)
Ultimátní zlo. Pobavil jen duet "I love rock´n´roll".
Česko vaří s Pohlreichem ŽIVĚ (2013) (pořad)
Škoda těch hostů, kteří se snaží být vtipní až na půdu a příliš jim to, bohužel, nejde. Kdyby si to vzal do parády sám Pohlreich, byla by to větší hitparáda. Ale i tak jsem se bavila na české poměry překvapivě dobře. Jak může někdo tak hláškovat v živém přenosu, tomu nerozumím...nádhera!