Recenze (219)
96 hodin (2008)
Tak tohle je jedním slovem bomba. V jednom filmu takových akčních vychytávek jsem snad ještě neviděl. Jsou to teda slušný jatka, s nikým se Liam moc nemazlil, ale zasloužili si to. Liam ve výborný formě, celou dobu má nasazený velmi nesmlouvavý výraz, jako že "nehrajte si se mnou". Vůbec nerozumím námitkám, že je tam hloupý děj, co nedává smysl. Naopak mi připadá prvotní zápletka velmi uvěřitelná, má nastavit civilní úroveň na začátek, aby pak o to víc překvapila propracovaná akce. Pak už jde jen o to pátrat a najít a tam to jde vše logicky. Jen ten rodinej konec si mohli odpustit.
Noční motýl (1941)
Pro mne výborné a přesvědčivé melodrama se vším, co tam má být.
Jedeme na teambuilding (2023)
Dobre jsem se pobavil, zadna nuda, blazniva komedie je obcas i trapna, ale tady prevazuje sranda. Nechápu to hrozny hodnoceni mistnich expertu. A brnensky tym byl absolutni bomba. A pak ze Brno neexistuje.
Střílej oběma rukama (1976) (TV film)
Medricka famozni
Závrať (1962)
Vyborna hra svetla a stinu.
Zelené obzory (1962)
JZDwestern se povedl, ma to stavu, zaporaky, pekne holky a poctivou drinu na statku. V socialistickém nadšení Kostka kasle na 3 mistni krasavice, které jej brutalne nahanej a řeší pici pro svoje kravy. A tak to ma byt!
Jack Strong (2014)
Nektere sceny ale nebyly uplne heroicke, zejmena na spionazni spicku. Myslim tu scenu, jak se tam chtel kolegum dustojnikum mermomoci priznat, přestože ho nikdo nemucil dokonce ani nepodezrival.
Jak chodí babičky spát (1968) (TV film)
Klenot. A scena s La Fantinou patri do Zlateho fondu tv zabavy.
Vládce Paříže (2018)
Dobre zpracovane, ale zase zbytecne násilné. Radsi kdyby tam byl nejaky detektivni pribeh misto prebytku akce.
Agatha Christie's Poirot - Pět malých prasátek (2003) (epizoda)
Dobrej dil, zadne velke ulety. Jenom pochybuji, ze by si vsichni pamatovali po 14 letech, takove detaily a zneni rozhovoru.