Recenze (219)
Krvavá nevěsta (2019)
Hloupa vyvrazdovacka, bez invence, napadu, humoru a ve scenari meli dokola jen slovo fuck. Spatne.
Vekslák aneb Staré zlaté časy (1994)
Vůbec mi to nepřišlo tak strašný, jak to tu někteří komentátoři líčí. Bylo to místy naivní a amatérské, ale tím to spíše působilo dobově.
Kořist (2019)
Trošku nadhodnotím, protože mne potešil závěr, ketrý se obešel bez tradičních amerických líbaček, slziček a jiných dojemných píčovinek.
Na ostří nože (1997)
Slabé, zejména dialogy byly špatný. Skoro všechno, co utrousil Baldwin, byl nesmysl, nebo vata. Dost nelogičností. Naštěstí to zachraňuje pár dobrýcgh scén s medvědem a vysokohorské scenérie.
Maigret - Maigret klade past (2016) (epizoda)
Libi se mi poctivy detektivni příběh, jenom to trochu kazi levna tv kamera, prestoze se snazi vypracovat atmosferu na lokacich. Atkinson vyborny, vubec neprehrava, minimalisticke herectví pribehu sedi.
Pařba o Vánocích (2016)
Nečekaně politicky nekorektní a zábavné. Děj to sice moc nemá a jde jen o to ukázat parádní pařbu, některé akce jsou fakt povedené a pobavily.
...a pozdravuji vlaštovky (1972)
Silne tema, ale nejak mne to nechytlo, vypraveni je dost roztristene a chybi nejaka silna dramaticka nebo akcni scena.
Kundun (1997)
Moc mne to nestrhlo, ke konci jsem se jiz dost nudil, opakovany zpusob vypraveni a zdlouhave kodrcani se k neodvratnemu konci. Zbytecne dlouhe a take tam mohli hodit i obsirnejsi pohled na situaci Tibetu.
Správnej dres (2015) (TV film)
Normalne za 3*, ale protoze fandim Litvinovu a ten tam hraje zasadni roli, davam hvezdu navic. A taky to tocili v sezone, co jsme vyhrali titul.
Muž odnikud (2010)
Festival plny sikmookeho nasili a klise. Ale akcni sceny jsou dobre.