Recenze (367)
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Paul je především příjemná letní komedie, která je narvaná menšími vtipy a nenápadným pomrkáváním na fandu sci-fi. Cameo Sigourney Weaver potěší a čím větším jste fanouškem sci-fi, tím víc se vám bude Paul líbit. A především ukazuje sprostého a absolutně servítky si nebrajícího mimozemšťana, kterého si zamilujete!
Můj soused Totoro (1988)
Tak poetický a nevinný film jsem neviděl už dlouho. Nejlepší na tom je, že ačkoli se na plátně neodehrává žádná vyloženě vtipná scéna, člověk se od začátku do konce musí usmívat. Což se ještě stupňuje pokaždé, kdy se objeví nějaká Miyazakiho příšerka. Pro mě za pět *
Barrandovský videostop (2011) (pořad)
Jan Rosák nestárne! Jan Rosák je videostop!
Osobní strážce (1992)
Jen ústřední písnička už mi za těch 20 let leze krkem... :-)
Robinson Crusoe na Marsu (1964)
Roztomile naivní film plný krásných kulis a budoucího Batmana Adama Westa.
Měsíční svit (1985) (seriál)
Bruce Willis má vlasy!
Myšlenky zločince (2005) (seriál)
Sem tam se vyskytne opravdu nadprůměrný díl, který vážně stojí za to. Všechno ovšem stojí a padá s "charismatem" záporáka.
Diagnóza vražda (1993) (seriál)
Nikdy mě to nebavilo.
To je vražda, napsala (1984) (seriál)
To lepší, co vzniklo v osmdesátkách. Oddechovka na líné odpoledne. Ale Anděla Lansbury mě vizuálně děsí.
Will a Grace (1998) (seriál)
70%