Recenze (367)
Constantine (2005)
Asi jsem čekal malinko víc cynismu, ale - já jsem byl nadšen. Je sice pravda, že atmosféra byla místy trochu nevyrovnaná a Constantinův zbrojní arzenál vypadal trochu jak něco, co v první chvíli chtěl Blade a na poslední chvíli si to rozmyslel, ale pořád se jedná o výbornou adaptaci a Keanu Reeves to zahrál vážně dobře. Peter Stormare na konci potěšil a jeho Satan byl nezapomenutelný. Na závěr bych si ale dovolil jednu hnidopišskou poznámku: John Constantine je k čertu blonďák!! :-)
Cosby Show (1984) (seriál)
Víceméně průměrný sitcom se sympatickými herci a skvělým Billem Cosbym a několika geniálními momenty, které tvoří příjemně oddechový seriál.
Čápi s mákem (2010) (pořad)
Iveta Hanychová, Dolly Bartošová, Eva Belohorcová, Zuzana Buster a Agáta Máziková a nějaká žena z lidu, či co, se úporně snaží ze sebe udělat naprosté nevycválané doroty v zoufale nezábavném pořadu. Bože, proč? Existuje nějaké vysvětlení? Odůvodnění? Asi není. ODPAD!
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (série)
Je z toho hodně cítit nostalgie. Stesk po starých dílech, touha po celovečerním filmu a taky únava posádky z nekonečného cestování vesmírem. Téměř po deseti letech vznikly tři nové značně melancholické díly, které pravověrného fanouška Červeného trpaslíka nejspíše zklamou a ti, kteří neviděli Blade Runner, se nechytnou. Tento rok by měla vzniknout nová série, jsem zvědavý, jestli bude pokračovat v atmosféře Back To Earth, nebo se přiblíží původním sériím.
Česká RAPublika (2008)
Lehounký nadprůměr. Vtipné scénky se střídají se slabšími a filmu chybí silnější myšlenka a koncept. Ale věřím, že pro fandy českého hip-hopu to může být o hvězdičku víš.
České nebe: Cimrmanův dramatický kšaft (2010) (divadelní záznam)
No jo, ono to asi nemohlo dopadnout jinak než výborně. A je mi upřímně líto, že pan Smoljak už tu není s námi.
Další hroznej pátek (2002)
Zhruba dva povedený gagy... Ale uznávám, že z podobného soudku tady byly i horší filmy.
Defendor (2009)
Zcela překvapivě mnohem více drama než komedie. Snímek o psychickou poruchou trpícím muži, jenž si myslí, že je superhrdina a jeho vnímání reality je dost odlišné. Velice citlivý film o tom, že superhrdinou se člověk může stát i bez zvláštních schopností.
Demolition Man (1993)
Akční klasika 90. let a zábavný Wesley Snipes jako odbarvený psychopat.
Diagnóza vražda (1993) (seriál)
Nikdy mě to nebavilo.