Recenze (670)
Lovci lidí (2008)
Začátek vypadal dobře…do chvíle než se probudili v lese. Tam kde měl děj gradovat, naopak ztrácel dech. A ten závěr…
Vyšehrad: Fylm (2022)
Hrozná pičovina…ale nasmál jsem se. Ne že ne :)
Veselé Velikonoce (1984)
Nejvíc mě bavil Michel Beaune v jedné z vedlejších rolí. Ale jinak energií sršící Bébel nemá chybu.
Božské dorty od Markéty (2013) (pořad)
Pořad z doby, kdy si kanál Prima hrál na gastrotelevizi a učil české burany špičkové gastronomii. Cecek, Ital, Markéta, Karolína, Martin…
Jukebox Honzy Dědka (2022) (pořad)
Mě to celkem baví. Jen občas toho obkecávání by mohlo být méně. Ale jako kulisa…proč ne?
Princ Bajaja (1971)
Jedna z pohádek, které ihned přepínám.
Svědectví: Pravda, která měla zůstat skryta (2021)
Smutné….a lidem, kteří jsou placeni za to, aby se toto nedělo, je to úplně jedno. Hlavně že to sype.
Konfident (2011)
Dlouho jsem se tomuto filmu vyhýbal, protože Mádl, protože opakovaný námět. Teď mě k tomu přinutil Netflix a tak jsem ze zvědavosti shlédl. Na české poměry jednoznačně nadstandardní film. K ději a hereckým výkonům zde už bylo víceméně vše napsáno.
Cutter (2005)
Odpočinkové céčko na páteční odpoledne.
Po rozvodu (1981) (TV film)
Žeru tyhle nízkorozpočtové dramatické inscenace.