Recenze (671)
Útěk ze Sibiře (2010)
Není je to zajímavý film. Mám rád naháněčky když někdo před někým utíká a čekal jsem to i zde. Zběsilý úprk z tábora tomu i nasvědčoval. Nebyl to však souboj mezi lidmi ale mezi přírodou a lidmi. Ale i tak působivý děj se zajímavým závěrem.
Zpackané operace (2014) (pořad)
Výborný pořád s "umělci" v akci. S umělci, kteří dokáží téměř nemožné. Dal bych klidně vyšší hodnocení, ale poradu hodně ubírá jeho opatrnost ukázat to nejpodstatnější a to stav před a po operaci. Je to takové polovičaté. Přitom tohle je nevyčerpatelné téma.
Cable Guy (1996)
Žeru Jima Carreyho...ale tohle je průměr.
Aféry - neuvěřitelné životní příběhy (2016) (pořad)
Ne tak zábavné jako Nebezpečné vztahy. Přesto pobaví. Uvádí Jagelka, vedle ve studiu Cibulka a o patro výše Musil....aneb točí celá rodina :D Barrandov jede. Ještě pár let a budou, co se produkce týče, v roce 2001.
Buly (1992) (pořad)
Zbožňuju hokej. Na devadesátkové Buly nedám dopustit! Každý čtvrtek v 16:45 spustila legendární znělka začínající slovy “Staropramen extraliga”. Tématické studio a u finálových sérií vstupy přímo z hlediště. Právě tohle přeneslo atmosféru k divákům u obrazovek (Dusík ve valašském kroji mezi fanoušky Vsetína, je nezapomenutelný). Moderní pojetí mi však nesedí. Kritik všeho Antoš, brněnskééé borec Hubáček, pohodář Pospíšil a (v dnešní době) nezbytnou politickou notu doplňující Bobo Záruba. Současné Buly je příliš uhlazené a už zkrátka nemá tu dřívější atmosféru. VÍTKOVICE!!!
SpongeBob ve filmu: Houba na suchu (2015)
Po shlédnutí jsem nabyl dojmu, že tohle patří spíše na DVD. Spongeboba žeru, je to vynikající kreslený seriál (ne-li nejlepší), ale tento počin je zklamáním. Trailer lákal na super jízdu a netradiční zpracování. Realita byla jiná... super bylo posledních 15-20 minut. Ten kreslený začátek byl zbytečně natahovaný a nezáživný. A to tak, že se i děcka začaly nudit... a to je co říct. Tvůrci mohli celý tento snímek nacpat do 30 minutové epizody. A co se dabingu týče.... proč Patrika nedaboval Tomáš Racek??? Seriál 5*... tohle 3*.
Terminator Salvation (2009)
Po ubohé Vzpouře strojů, je tohle velmi solidní počin.
Gravitace (2013)
Vizuálně naprosto úchvatné. Vesmír mě fascinuje a nemohl jsem se některých záběrů nabažit....ale jinak mě tenhle snímek moc nezaujal. Snad až na závěrečnou scénu. Jinak za to vše zase mohli ti zlí a oškliví Rusové...taková klasika současných amerických filmů
Michael Schumacher - Rudý baron (2011) (TV film)
Čekal jsem víc.Ale jelikož jsem skalní fanda Schumiho,tak dávám 3*.
Bomby na ledu (2023) (pořad)
Absence hráčů moravskoslezských klubů a otravné brnkání po “každé” větě.