Oblíbené filmy (9)
Hříšný tanec (1987)
Kdyby zdi mohly mluvit 2 (2000)
Ledové ostří (1992)
Zkrocená hora (2005)
Seabiscuit (2003)
Černý hřebec (1979)
Slečna Drsňák (2000)
Stmívání (2008)
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Podle mě má tenhle film dvě tváře. První je ta, že se to prostě někomu líbí nuvěřitelně moc a je podle něj lepší než třeba Trója. No a ta druhá je ta, že mu to přijde jako naprostá s....a . Já osobně se přikládám k první skupině...