Recenze (11 810)
Parmanu: The Story of Pokhran (2018)
Indům se tenhle film bude líbit víc.
The Last Light (2014)
Snímek „The Last Light“ z pohledu survival filmů nepřináší nic nového, stejně jako nepřináší nic nového z pohledu apokalyptických filmů. A vlastně ani z pohledu hororu, když už jsme u toho. Prostě jen snaha natočit snímek, který bude mít hlavu a patu, ale nebude to nic světoborné, nevyužije se potenciál nějaké známé tváře a nudně se to odvypráví až do konce, kdy se nic moc zajímavého nestane.
Úkryt (2002)
Výborně využitý malý prostor.
Rendžin 13-gó (2005)
Japonský snímek „Rinjin 13-go“ skutečně není pro každého, protože je hodně drsný, ale i to je jeho deviza, je to ukázka toho, jak je také možné se vyrovnat s nesnesitelným tlakem, jenž je na některé jedince kladen a ostatnímu tomu přihlížejí nebo zavírají oči. Možná někdy ani to zlé skutečně nevidí. „Rinjin 13-go“ je specifické pojetí toho, jak se vyrovnat se šikanou. Hodně specifické pojetí.
Padmaavat (2018)
Velkolepé, přehnané, patetické, okázalé, ale stejně strhující.
Na Chesilské pláži (2017)
Hezké zachycení doby. Ale jinak mě to nebavilo.
Okja (2017)
Tak divné, až mě to dostalo.
Jídlo s láskou (2018)
Mám rád romance, kde hraje důležitou roli jídlo.
Occupation (2018)
Trochu Válka světů, trochu Šílený Max, ale pořádná zdlouhavá nuda.
Není úniku (1993)
Romance s JCVD? Ono to funguje!