Recenze (1 664)
Není úniku (1998)
Je to docela originální, dobře obsazené, je tam nějaký ten černý humor... Bez Phoenixe bych na to ale nekoukala.
Za všechno může láska (2003)
Je to romantický, je to mrazivý, dobře se na to kouká... Po skončení filmu jsem se ale nemohla ubránit pocitu, že je to trochu málo. Z atmosféry a námětu by se dalo, podle mě, vytěžit o 100% víc.
Nikdys nebyl (2017)
Ráda bych dala aspoň jednu hvězdu za JP, ale film je to podle mě TAK hrozný, že to snad ani nelze.
Lou (2018)
Nuda s Phoenixem na verandě.
Inherent Vice (2014)
Příběh je dokonalý noir, nečekaně vsazený do sedmdesátého roku. Výprava je ok, některé scény bizarní až (záměrně) komické, Phoenix v hlavní roli je vynikající, většina vedlejších postav taky dobrých (Brolin, Del Toro...). Dost mi vadila Katherine Waterstonová, a její způsob "excelování", díky čemuž bych si nikdy nedovolila nazvat to "dobrý film".
Rozpolcený (2016)
Strašný, nechtěně vtipný koncert pro jednoho. McAvoy dobrý, všechno ostatní špatný.
Až na dno (2017)
Není to moc populární názor, ale hrozně moc nesnáším Alicii Vikander. Mám pocit, že by se mi možná film líbil víc, kdyby Danielle hrála jiná herečka, ale možná by se musela změnit postava celá. Film dokáže téměř vtáhnout, i když závěr je jedno velké rozmázlé zklamání, ale postava Danielle je rušivě nesympatická.
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Bez lítosti, a bez mnoha dalších věcí. Že je hanba nefackuje.
To Kapitola 2 (2019)
Líbí se mi jenom dvě věci - hudba, a McAvoy. Jinak jako horor - podle mne - naprosto nepovedené.
Poprava (1998)
Intenzivní. Velmi.