Recenze (46)
Piráti na vlnách (2009)
Pozitivní jízda s úchvatným soudtrackem. Určitě jsem se nesmál ani nedojímal tolik jako u Lásky nebeské, ale film jsem si v naprosto prázdném (!!!) kině naproto užil. Na co jiného už sakra chtěji lidi o prázdninách chodit, když ne na filmy o sexu, drogách a rockenrolu?
Mnichov (2005)
pro mě osobně velké zklamání s několikrát natahovaným závěrem...
Dvojitý zásah (1991)
jejda:-))
Baraka - Odysea země (1992)
pro mě velké zklamání..tedy do doby, než jsem usnul..
Moje krásná čarodějka (2005)
dvě hvězdy za podprůměrný film + jedna bonusová za velerozkošnou Nicole Kidman
Chobotnice (1984) (seriál)
jj..nostalgie...ach, ta nedelni rana, kdy jsem si uvaril kakao a hodinu trnul jestli uz se mu ta dcera vrati nebo jak...
Nebezpečné hry (1998)
dvě za lesby:-))
Faktótum (2005)
značně vyčpělé...byl jsem zklamán
Obvyklí podezřelí (1995)
ten typ filmu, na ktery cim vic se divate, tim vic v nem nachazite, tim vic vas zajima a tim vic vas taky bavi..jasnych pet...
Lepší už to nebude (1997)
jako by scenaristi ukradli mou osobnost a vrazili ji do tohohle filmu...chci aspon nejake tantiemi...