Recenze (20)
Inspektor se vrací (2015) (TV film)
Film plný zvratů, napětí.. Další z těch filmů, který mě dostal svou nepředvídatelností. Hlavně ten konec filmu, to byla opravdu třešnička na dortu.
Na hraně zítřka (2014)
Výborný sci-fi film, zábavný, zajímavý, plný akce, Cruis byl skvělý! No a ten konec, tak to bylo něco :D
Žena v černém (2012)
Vskutku perfektní horor, skvělý strašidelný dům, bezvadné lekací scény.. Daniel to zahrál úžasně.
Scary Movie: Děsnej biják (2000)
Dávám 3 hvězdičky za nějaké vtípky a zhuleného šaška v masce.
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Miluji Sherlocka Holmese! Druhý díl se mi líbil i o trošku více než první. Opět tam nechyběla akce a bylo to hodně napínavé. Také to bylo i někdy fakt zábavné. Velmi se mi líbily zpomalené záběry, konkrétně běh v lese a na konci ten pád. Vážně bomba! Nemohu se dočkat 3.dílu!
Sherlock Holmes (2009)
Neuvěřitelný film, akce, napětí, sem tam i nějaké srandičky. Robert Downey Jr. tam neměl chybu, byl opravdu skvělý!
Bolt - pes pro každý případ (2008)
Perfektní a úžasně zábavný animák! Bolt je moc roztomilý :-)
Atlas mraků (2012)
Chtěla bych dát 5 hvězdiček, ale tomuto filmu něco chybí. Očekávala jsem trošku více.
Prokletý ostrov (2010)
Film je to úplně naprosto bombastický, neuvěřitelně napínavý. Velmi se mi líbilo to temno. Di Caprio hrál opravdu úžasně.
Počátek (2010)
Tenhle film je opravdu skvělý, ty sny ve snech to nemá chybu!