Recenze (799)
Tanec s vášní (2000)
Vášeň je ta tam, chce se mi spát.
Jisté ženy (2016)
Jediné co mne napadá, je uvadá to, uvadá
Lék (1995)
Sentimentální až to bolí. Ale fakt bolí
Špinavý byznys - Série 3 (2019) (série)
...jakápak vina, jaký odsouzeni, když nynčko už žádný žalující není..J.Kainar
Pot a slzy (2015) (seriál)
Balet bez chuti a se zápachem. Jinak to napsat neumím. Role uměleckého ředitele byla dobrá. Jednu * pro něj.
Hold (1980)
Za každou cenu komik? Mi byl děsně nesympatický..i když se moc snažil být sympatický..
Přízračná dáma (1944)
Konec dobrý, všecko dobré. Chytrá "holka"
Švýcarský sen o demokracii (2023) (TV film)
Št'astná to zem.Výstižné a inspirující...šéf Müller má u mne další plus
Lantana (2001)
Pochmurná láska...pochmurný pocit jsem z toho měla
Volejte Northside 777 (1948)
Chtela jsem rajska jablicka? Mam je mit..atmosfera, kulisy herci napinak,, vse jak ma byt