Recenze (310)
You're Next (2011)
Ani náhodou, tohle je tak ubohé, že víc než 1 * si to nezaslouží. Bez nápadu, "herci" asi museli být sousedi od vedle kvůli snížení rozpočtu. Takhle mizerně hrát se jen tak nevidí. Režisér by se měl jít taky hlásit na pracák.
Chyťte zloděje (1955)
Krásná Kelly, krásné exteriéry, krásné interiéry, ale film ve mě hlubší dojem nezanechal.
Ledové království (2013)
Ačkoliv odpůrce dabingu, tentokrát musím smeknout před kvalitně odvedenou prací. Zpěv byl dokonce lepší než v originále. Film nečekaně zábavný, silný konkurent Despicable me 2 v tomto roce. Jednoznačně plný počet *.
Hunger Games (2012)
Zlatý Battle Royale...tohle mu nesahá ani po kotníky.
Zápisník jedné lásky (2004)
I na mou citlivou duši tohle byla hrozná břečka, nechápu tak vysoké hodnocení.
Nezapomenutelné prázdniny (2013)
Zajímavé stejně jako outsider z filmu. Pro mě nuda.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Akce, efekty a spoustu barviček. Pokud chcete na film čumět s otevřenou pusou a slintat nad úrovní digitalizace, prosím. Duševní přínos ovšem rovná se 0.
Osamělý jezdec (2013)
Nene, tohle se moc nepovedlo. A nezachrání to ani Deep s jeho psychodelickým hraním ala Sparrow.
Dotek Medúzy (1978)
4* za destrukci katedrály, jinak lehce nadprůměrný film.
Pařba na třetí (2013)
Blbost na třetí. Po originální a zábavné jedničce znatelně horší dvojka a tohle ? To už je téměř odpad.