Recenze (310)
Monster (2004) (seriál)
Já ti nevím....zlákán po pochvalných komentářích jsem se začal dívat, ale po pár dílech odpadl kvůli děsným dialogům a nudě. Co na tom všichni (většina) vidí ?
Bleach (2004) (seriál)
Nekonečný seriál pro puberťáky. Mě moc nezaujal a po pár dílech jsem se s ním rozloučil. Nicméně věřím, že si svou cílovou skupinu najde.
Claymore (2007) (seriál)
Jednoduchý příběh, který díky spoilerům hlavních postav začne být mírně nepřehledný. Příběhy hrdinů nedotažené, nedokončený konec. Přesto slušná zábava. 70%
Bídníci (2012)
Muzikál není můj hobby, takže rozporuplné pocity. Nicméně by mě zajímalo, jestli Anne Hathaway to zaspívala sama bez úprav hlasu. Její rozsah hlasu byl úžasný.
Carmen (2012)
60%. Bílá, Dasha, Bárta a ředitel cirkusu skvělý výkon. Jako 3D film poněkud netradiční zážitek, v divadle to bude asi lepší.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Zpočátku super seriál, později zbytečné natahování sérií a nekončící čekání na Teddovu manželku. PS: tak nám to konečně skončilo to dlouhé čekání. Taky vám přišel ten konec takový podivný, že se scénárista snažil zavděčit všem postavám, aby si přišly na své ?
Hotel Transylvánie (2012)
Průměrný animák, u kterého není problém usnout.
Californication (2007) (seriál)
Nemám rád Duchovnyho a seriálu jsem se dlouho vyhýbal. Po shlédnutí 5ti sérií ho pořád nemám rád. Ale seriál miluju.
U mě dobrý (2008)
První polovina filmu byla zralá na vypnutí televize. Potom se ale rozjela akce, která vytáhla film z břečky do snesitelnýho průměru, po kterém si divák řekne, že to nakonec nebylo tak špatný.
Já, padouch (2010)
Úplně jsem smutný, že ti rozkošní, vtipní a žlutí minionové neexistují. ....banana ? Papple ! :D